МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Приклад виконання першої частиниПроілюструємо виконання першої частини РГР таким прикладом. Завдання: Розрахувати функцію при зміні параметра х від -4p до 4p з кроком 0.5p. Виконання. В новому аркуші Microsoft Excel в комірках „А1”, „В1” і „С1” визначити підписи до таблиці, це будуть, відповідно, „N”, “x” i “y”. У стовпчику „А” будуть відображатись номери опорних точок, в стовпчику „В” – значення аргументу функції, в стовпчику „С” – значення функції. Для заповнення номерів опорних точок в діапазоні комірок „А2:А18” можна скористатися будь-яким знайомим способом від ручного введення всіх даних до використання заповнення через прогресію (див. рис. 1).
Рисунок 1 - Вікно діалогу Microsoft Excel при створенні прогресії
Значення аргументу функції зручно зв‘язати із номером опорної точки, для чого до комірки „В2” слід записати формулу„=-4*ПИ()+A2*0.5*ПИ()”. Після запису однієї формули буде зручно використати автоматичне копіювання Microsoft Excel для заповнення діапазону комірок „В2:В18”. Для розрахунку значень функції слід до комірки „С2” записати формулу „=2*СТЕПЕНЬ(COS(2*B2);2)*SIN(B2/6)”, після чого розповсюдити її на усі комірки діапазону „С2:С18”. Для формування графіка функції слід в якості ряду даних вказати діапазон комірок „С2:С18”. Для підписів буде використовуватись діапазон комірок „В2:В18”. Вигляд початкових даних наведений на рис. 2. Далі необхідно належним чином оформити таблицю і графік. Тут в першу чергу слід визначити вид і точність представлення числової інформації. Рекомендується для представлення даних у таблиці визначити точність до шостого знаку після коми, а для графіка – після другої. Також слід використати інструменти обведення таблиці, визначення відповідних кольорів та шрифтів. На завершення слід таким чином підібрати параметри сторінки, що у друкованому виді все найкращим чином умістилось на одну сторінку формату А4. Для нашого прикладу зручно обрати альбомну орієнтацію сторінки. Готова робота представлена на рис. 3.
. Рисунок 2 - Початкові дані для побудови графіка
Рисунок 3 – Готова таблиця і графік функції однієї змінної
Контрольні запитання 1. Охарактеризуйте поняття робочої книги, аркуша, комірки у Microsoft Excel. 2. Як іменуються рядки, стовпчики і комірки у Microsoft Excel? 3. Як записуються формули у Microsoft Excel? 4. Коли і як проявляються відмінності у абсолютних і відносних посиланнях на комірки у Microsoft Excel? 5. Охарактеризуйте основні математичні функції у Microsoft Excel. Як ними можна скористатися? 6. Охарактеризуйте основні етапи формування графіків у Microsoft Excel.
|
||||||||
|