Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Приклад виконання першої частини

Проілюструємо виконання першої частини РГР таким прикладом.

Завдання: Розрахувати функцію при зміні параметра х від -4p до 4p з кроком 0.5p.

Виконання.

В новому аркуші Microsoft Excel в комірках „А1”, „В1” і „С1” визначити підписи до таблиці, це будуть, відповідно, „N”, “x” i “y”. У стовпчику „А” будуть відображатись номери опорних точок, в стовпчику „В” – значення аргументу функції, в стовпчику „С” – значення функції.

Для заповнення номерів опорних точок в діапазоні комірок „А2:А18” можна скористатися будь-яким знайомим способом від ручного введення всіх даних до використання заповнення через прогресію (див. рис. 1).

 

Рисунок 1 - Вікно діалогу Microsoft Excel при створенні прогресії

 

Значення аргументу функції зручно зв‘язати із номером опорної точки, для чого до комірки „В2” слід записати формулу„=-4*ПИ()+A2*0.5*ПИ()”. Після запису однієї формули буде зручно використати автоматичне копіювання Microsoft Excel для заповнення діапазону комірок „В2:В18”.

Для розрахунку значень функції слід до комірки „С2” записати формулу „=2*СТЕПЕНЬ(COS(2*B2);2)*SIN(B2/6)”, після чого розповсюдити її на усі комірки діапазону „С2:С18”.

Для формування графіка функції слід в якості ряду даних вказати діапазон комірок „С2:С18”. Для підписів буде використовуватись діапазон комірок „В2:В18”. Вигляд початкових даних наведений на рис. 2.

Далі необхідно належним чином оформити таблицю і графік. Тут в першу чергу слід визначити вид і точність представлення числової інформації. Рекомендується для представлення даних у таблиці визначити точність до шостого знаку після коми, а для графіка – після другої. Також слід використати інструменти обведення таблиці, визначення відповідних кольорів та шрифтів. На завершення слід таким чином підібрати параметри сторінки, що у друкованому виді все найкращим чином умістилось на одну сторінку формату А4. Для нашого прикладу зручно обрати альбомну орієнтацію сторінки. Готова робота представлена на рис. 3.

 

.

Рисунок 2 - Початкові дані для побудови графіка

 

Рисунок 3 – Готова таблиця і графік функції однієї змінної

 

Контрольні запитання

1. Охарактеризуйте поняття робочої книги, аркуша, комірки у Microsoft Excel.

2. Як іменуються рядки, стовпчики і комірки у Microsoft Excel?

3. Як записуються формули у Microsoft Excel?

4. Коли і як проявляються відмінності у абсолютних і відносних посиланнях на комірки у Microsoft Excel?

5. Охарактеризуйте основні математичні функції у Microsoft Excel. Як ними можна скористатися?

6. Охарактеризуйте основні етапи формування графіків у Microsoft Excel.




Переглядів: 379

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вказівки про порядок виконання РГР | Виконання другої частини

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.