Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Туристичний пакет

Туристський пакет включає обов'язкові базові елементи: туристський центр, транспорт, послуги розміщення, трансфер.

Туристський центр— це місце відпочинку туриста, що включає його рекреаційні можливості: природні, культурно-історичні, екологічні, етнічні, соціально-демографічні, інфраструктурні. Туристський центр відноситься до обов'язкових елементів туристського пакету, оскільки без об'єкту інтересу неможливо організувати подорож. Туристський центр є інтегральним символом інтересу, що сполучає в собі всі мотиви індивідуума щодо рекреаційних ресурсів.

Кожний турист, прийшовши в туристське бюро, вибирає свій об'єкт незалежно від масштабу території. Для одного — це країна, для іншого — регіон, для третього — конкретний населений пункт. Незалежно від індивідуального масштабу споживача туроператор зобов'язаний звести його до одиничного варіанту -туристскому центру. Туроператор зобов'язаний доставити туриста в конкретне місце відпочинку, тому що саме туди буде замовлений транспорт, саме там буде замовлений готель і т.д.

Транспорт— засіб пересування, за допомогою якого турист може дістатися до туристського центру. Як засіб пересування використовуються літак, потяг, туристський автобус, автомобіль і ін. Витрати на перевезення складають велику частину витрат, обумовлюючу вартість турпакета. Чим більш комфортабельний і швидкісний вид транспорту використовується, тим вище вартість подорожі.

Послуги розміщення— це послуги конкретного готелю, який пропонується туристу для розміщення на час подорожі. Порядок розміщення в готелях розрізняється відповідно до типу послуг гостинності, які пропонують туристу. Це можуть бути готелі, мотелі, вілли, апартаменти, ботелі, кемпінги і т.д. Послуги харчування не включаються окремим елементом в туристський пакет, оскільки в туризмі вони складають частину послуг розміщення. В туризмі прийняті наступні комбінації розміщення і живлення:

- ВВ — розміщення + сніданок;

- НВ — напівпансіон: розміщення + сніданок + вечеря;

- РР — повний пансіон: розміщення + сніданок + обід + вечеря.

Викупляючи комбінацію ВВ або НВ, турист одержує свободу вибору, оскільки в цьому випадку він може сам моделювати програму перебування в туристському центрі, за власним розсудом вибираючи ресторан, або може відправитися на екскурсію, в якій звичайно передбачений обід

Трансфер— доставка туриста від місця прибуття, розташованого в країні перебування (аеропорт, гавань, залізнична станція), до місця розміщення (готель), де він проживатиме, і назад. Трансфери здійснюються з використанням автобусів, іноді таксі або лімузинів, якщо такого типу трансфери включені в турпакет або зажадалися туристом.

Пакет має на увазі обов'язковість туристських послуг і це відрізняє його від туристського продукту. Придбаваючи пакет, що включає обов'язкові базові елементи, турист не тільки одержує значні знижки від туроператора (оскільки він придбав серійний туристський продукт туристського підприємства), але завжди може попросити туроператора розширити його за рахунок включення інших послуг або зможе це зробити самостійно — безпосередньо в туристському центрі.

Після висновку Шенгенськой конвенції (1995 рік) питання уніфікації вимог до туристського продукту сталі особливо актуальні. Тур, придбаний в одному місці, споживається в іншому, і лише повне узгодження позиції туроператора, тур-агента і туриста здатний забезпечити взаємне виконання зобов'язань. Згідно Міжнародної конвенції по туристських контрактах (Брюссель, 1970 рік), таке узгодження здійснюється на контрактній основі у формі ваучера, який підписують всі учасники угоди; туроператор, турагент і турист. В спеціальній директиві Європейського союзу по пэкидж-турах від 15 червня 1990 року приводяться обов'язкові вимоги до змісту ваучера. Він повинен мати повну інформацію про тур:

- країна, місто (туристський центр), куди прямує турист;

- засоби транспорту, що використовуються для перевезення туриста;

- умови розміщення туристів, включаючи розташування готелю, її категорію, рівень комфорту, перелік обов'язкових послуг, включених у вартість туру;

- умови живлення;

- дати початку і завершення туру;

- програма перебування з розбиттям по днях з вказівкою включених екскурсій і соціокультурних заходів;

- паспортно-візові формальності;

- медична страховка;

- мінімально допустиме число учасників туру;

- гранично можливі терміни ануляції туру (в ЄС — не пізніше 20 днів до його початку);

- комплексна ціна туру;

- компенсація за недотримання термінів, програми і умов перебування туриста;

- назва і реквізити туроператора і туристського агента.

Згідно цьому контракту туроператор несе відповідальність за;

- дотримання програми перебування;

- відповідність реклами і іншої що надається туристу інформації фактичному комплексу послуг;

- довільна зміна ціни туру;

- достовірність інформації про туристський продукт.

У разі порушення одного з цих пунктів туроператор зобов'язаний компенсувати туристу не тільки матеріальний, але і моральний збиток.

 




Переглядів: 5894

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутність туристичного продукту | Структура туристичного продукту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.