Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Роль туроператора та турагента на туристичному ринку

Складанням і продажем турів займаються туристсько-екскурсійні організації - туристичні бюро, бюро подорожей, турагентства і т.д. З погляду виду підприємництва на туристському ринку всі туристсько-екскурсійні організації можна підрозділити на туристичні агентства і туристських операторів.

Терміни «турагент» і «туроператор» визначають напрям підприємницької діяльності туристської фірми або компанії.

Туроператоризаймаються комплектацією туристського продукту, тобто формуванням, просуванням і реалізацією набору послуг (туру). Туроператор (в деяких країнах його називають турорганізатором) проводить диференційовані туристські продукти із становлячих послуг відповідно до потреб і побажань клієнтів.

Турагентреалізує туристський продукт клієнту у вигляді комплексів (інклюзив-тури) або у вигляді вільного набору послуг (замовлені тури).

Туроператор розробляє туристські маршрути, насищає їх послугами за допомогою взаємодії з постачальниками послуг, забезпечує функціонування турів і надання послуг, готує рекламно-інформаційні видання по своїх турах, розраховує ціни на тури, передає тури турагенту для їх подальшої реалізації туристам

Турагент займається просуванням сформованих туроператором турів: придбаває тури у туроператора і реалізує їх споживачу, Турагент додає до туру, що придбавався, проїзд туристів від місця їх мешкання до першого по маршруту пункту розміщення, від останнього на маршруті пункту розміщення і назад.

Головною ринковою функцією турагентств і туроператорів є з'єднання постачальників послуг з клієнтами-туристами. Тут важливий правильний вибір постачальників послуг, заснований на професійних знаннях туристського ринку, бізнесу, особливостей і важелів його розвитку і управління.

Туристські підприємства виконують комплектуючу, сервісну і гарантійну функції.

Комплектуюча функція— це комплектація туру з окремих послуг для рецептивного туроператора; комплектація комбінованих турів з рецептивних турів для ініціативного туроператора; комплектація пакетів турів з транспортними і деякими іншими видами послуг для турагента.



Интернет реклама УБС

Сервісна функція— це обслуговування туристів на маршрутах, а також в офісі при продажу пакетів турів.

Гарантійна функція— це надання туристам гарантій по наперед сплачених туристських послугах в обумовленій кількості і на обумовленому рівні.

Згідно міжнародному і украінському законодавству повну відповідальність за обслуговування несе перед туристом те підприємство, яке сформувало і продало йому пакет послуг, незалежно від того, саме воно надає ці послуги або їх надає третя особа (постачальник послуг}.

Звичайно туроператор — це більш крупна компанія, ніж турагент, має головний туроператорский офіс і декілька філіалів — агентську сіть. Багато крупних туроператорів мають агентські сіті по всьому світу. При цьому незалежно від наявності власної агентської сіті, туроператор укладає агентські угоди з незалежними турагентствами на продаж своїх турів. Чим більше у туроператора партнерів-турагентів, ніж в більшій кількості країн і регіонів вони розташовані, тим ширше об'єми продажів і, відповідно, більше туристів, вище прибуток, успішніше бізнес.

Турагенти і туроператори можуть мати різноманітні форми власності — приватну, державну, акціонерну.

Основні відмінності між туроператором і турагентом:

1. Система доходів. Туроператор купує туристський продукт і його прибуток формується з різниці між ціною покупки і ціною продажу. Часто туроператор придбаває окремі послуги, з яких потім формує комплексний туристський продукт з своїм механізмом ціноутворення. Турагент же діє як роздрібний продавець і його прибуток формується з комісійних за продаж чужого туристського продукту. Турагент реалізує туристський продукт (у тому числі окремі послуги, наприклад, авіаквитки, номери в готелях) за реальними цінами туроператорів або виробників послуг.

2. Приналежність туристського продукту. Туроператор завжди має запас туристського продукту для продажу, а турагент запрошує певний продукт (послугу), якщо клієнт виражає купівельний інтерес.

 




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ | Туроператори

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.