Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

ЗМІСТ

  Стор.
  Загальні положення
1. Предмет і мета дисципліни, її місце і роль в навчальному процесі
Задачі навчальної дисципліни
Критерії контролю успішності навчальної роботи студентів
Тематичний план дисципліни «Економічна теорія»
Робоча навчальна програма дисципліни «Економічна теорія»
Плани семінарських занять
  Тема 1. Предмет і методологія економічної теорії
  Тема 2. Економічні потреби та виробничі можливості суспільства. Економічна система.  
  Тема 3. Теоретичні основи ринкової економіки
  Тема 4. Підприємництво у ринковій економіці
  Тема 5. Національна економіка і результативність суспільного виробництва  
  Тема 6. Циклічність та економічне зростання
  Тема 7. Макроекономічна нестабільність: безробіття і інфляція
  Тема 8. Держава та її роль у стабілізації ринкової економіки
Методичні вказівки до самостійної роботи студентів
Проблеми для самостійного вивчення
Контрольні питання для підготовки до заліку з курсу «Економічна теорія»  
Рекомендована література

 

 

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

Розуміння змісту економічних явищ і процесів потрібне кожній людині не менше, ніж знання з хімії чи фізики, математики чи географії. Люди живуть у світі економічної діяльності: купують і продають, отримують доходи та витрачають їх, сплачують податки, наймаються на роботу та керують роботою інших. Все це можна здійснювати і не володіючи основами економіки. Однак в ринкових умовах більш ефективною є ситуація, за якої людина робить свій вибір на користь того чи іншого рішення свідомо, раціонально використовуючи наявні можливості та доходи.

Дисципліна „Економічна теорія” має на меті ознайомлення студентів із різноманітними елементами аналізу економічної дійсності. Саме завдяки теорії економічна наука спроможна пояснювати та передбачати наслідки економічних процесів та явищ.

Сучасна система освіти передбачає самостійне вивчення значної частини програмного матеріалу, що зумовило скорочення матеріалу для аудиторного вивчення і формування тем рефератів з орієнтацією на самостійність та творчість студентів у поглибленому вивченні окремих важливих питань.

З метою активізації семінарських занять до кожної теми рекомендовано терміни та поняття, знання яких допоможе закріпити теоретичний матеріал.

Задачі та вправи, рекомендовані до більшості семінарських занять, дозволять використати математичний апарат і задіяти логічне мислення для характеристики реальних економічних процесів.

 

У підготовці навчального видання активну роботу приймала к.е.н., доц.,. зав. каф. економічної теорії та правознавства Н. С. Горбач.




Переглядів: 336

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Common mistakes. Say/write | Предмет і мета дисципліни, її місце і роль в навчальному процесі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.