Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Які соціальні проблеми стають найбільш гострими в інформаційному суспільстві? Наскільки добре сучасна людина ознайомлена з реальними ризиками та загрозами?

Сучасна фаза еволюції техногенної цівілізації - кінцевий результат науково-технічної революції заведено називати інформаційне суспільство або суспільство ризику. Ці назви фіксують дві головні ознаки сучасного соціуму:

-інформаційний характер сучасних технологій

-ускладнення середовища мешкання людини розумної, де наростають кризові явища і виникають нові джерела небезпеки для її існування, добробуту та здоров я. Перш за все, виявляється необхідним дати визначення самим поняттям інформація та інформаційні тезхнології. Інформацією визначають властивість об єктів, яка полягає в тому, що зміна структури одного об єкта (джерела інформації) спричиняє відповідні зміни структури іншого об єкта(приймача), причому характер таких змін не залежить безпосередньо від природи матеріального зв язку між об єктами. До інформаційних технологій слід віднести будь-які способи реконструкції об єктів реальності, які основані на зміні інформації, що міститься в них. На данний момент людина і людство перестали сприймати прогрес науки і технології однозначно позитивно. Суб єкт пізнання все в меншій мірі оперує інформацією, яка отримана в результаті безпосередньої взаємодії із фізичним світом, і у все більшому степені - з інформацією, яка отримана в результаті комунікації з іншими людьми. Глобальною проблемою інформаційного суспільства є недосконалість інформації та її перенакопичення. Як я вже казала, людина все менш оперує інформацією достовірною, і все більш - інформацію, яку вона здобула у ході комунікацій. Тому, можно зробити такий висновок, що рівень ознайомлення з справжніми ризиками та загрозами у суспільстві, дуже малий. Тому що, багата частина цього самого суспільства навіть не може розрізнити справжні загрози від вигаданих.




Переглядів: 430

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
В чому різниця між об’єктивним та суб’єктивним ідеалізмом? | Сущность и задачи финансирования инвестиционных проектов.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.