· Підготуйте картки з фактами, що стосуються теми уроку, по одній на кожного учня.
· Роздайте по одній картці кожному.
· Протягом кількох хвилин тучні читають інформацію на картці. Перевірте, чи розуміють вони прочитане.
· Запропонуйте їм ходити по класу і знайомити зі своєю інформацією інших однокласників.
· Учень може одночасно говорити тільки з однією особою. Завдання полягає в тому, щоб поділитися своїм фактом і самому отримати інформацію від іншого учня. Протягом відведеного часу треба забезпечити спілкування кожного учня з максимальною кількістю інших для отримання якомога повної інформації.
Після того як учні завершать цю вправу, запропонуйте їм розповісти, відтворити отриману інформацію. Проаналізуйте та узагальніть отриманні ними знання. Відповіді можуть записуватися на дошці.
Ажурна пилка («Мозаїка», «Джиг-со»)
Технологія використовується для створення на уроці ситуації, яка дає змогу учням працювати разом для засвоєння великої кількості інформації за короткий проміжок часу. Ефективна і може замінити лекції у тих випадках, коли початкова інформація повинна бути донесена до учнів перед проведенням основного (базисного) уроку або доповнює такий урок. Заохочує учнів допомагати один одному вчитися, навчаючи.