МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Яке з тверджень неправильне?а.У заключній частині свята Великих Діонісій виконувались театральні вистави. В VІ ст. до н.е. на біля підніжжя Акрополю в Афінах Афіни був побудований постійний майданчик для пісень і танців на честь Діоніса. А майже два сторіччя потому афіняни спорудили там же монументальний кам’яний театр. Саме сюди люди приносили статую Діоніса, щоб він сам споглядав трагедійні, а пізніше й комедійні виступи акторів у супроводі хору. б.Структурно свято Великих Діонісій складалося з чотирьох частин: культової, спортивних змаганьо, театрально-хороводних ігор громадян і театральної вистави. Оскільки до свята приурочувалася сплата податей союзниками до державної казни Афін, важливою частиною видовища стала процесія з державною казною, котру провозили через театр. в.Крім акторів на честь Діоніса на свято Великих Діонісій змагалися в майстерності і поети. Афінський театр був не просто засобом розваги, а й насамперед важливою громадською трибуною, з якої відбувалася пропаганда ідей громадянської самовідданості й моральної стійкості. На суд вільних жителів, афінських громадян – демосу – виносилися найважливіші естетичні, філософські й соціально-політичні проблеми. г.Бажання щонайпомпезніше відзначати Діонісії спонукало владу Афін до серйозного ставлення до мистецької і організаційної складової цих свят: створювався загальноміський сценарій свята, до написання сценаріїв залучались поети-професіонали, кожного разу писались нові тексти пісень. Афіни мали свій адміністративний поділ на десять філ, які мали виставляти кожен свій хор. Поети були режисерами-організаторами програм своїх філ. До оформлення свят залучалися кращі художники.
|
||||||||
|