МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема: Вихователь сучасного дошкільного закладу, особливості його професії.План 1. Особливості професії вихователя сучасного ДНЗ. 2. Роль вихователя у формуванні особистості дитини. Вимоги до вихователя. 3. Система підготовки вихователів ДНЗ. 4. Права і обов’язки вихователя. 5. Гуманно особистісний підхід до дитини. Література 1. Закон України «Про дошкільну освіту і виховання». – К., 2001. 2. Л. П. Загородня, С. А. Тітаренко. Педагогічна майстерність вихователя дошкільного закладу. – Суми, 2010. 3. Т. І. Поніманська. Дошкільна педагогіка. Навч. посібник. – К., 2004.
Педагог (грецьке peidagogis) – особа, яка веде викладацьку і виховну діяльність (учитель, вихователь ДНЗ, дитячого будинку, викладач ВНЗ). Особливості професії вихователя 1. Педагог – посередник між суспільством і людиною, яка росте. Він передає дітям усе найкраще від попередніх поколінь і застерігає від недоліків. 2. Вихователь – це людина, спрямована в майбутнє, тому повинен уміти прогнозувати майбутнє. 3. Вихователь керує найбільш складним процесом – формуванням людини, яка весь час змінюється, і тому йому потрібні гнучкість і динамізм. 4. Вихователю довіряється дитина, коли вона найбільш податлива до впливу. В його руках доля всього життя дитини. Професійні функції вихователя 1. Оздоровчо-профілактична (догляд). 2. Освітня. 3. Виховна. 4. Розвивальна. 5. Просвітницька. 6. Нормативна. 7. Комунікативна. 8. Інформаційна. 9. Функція рефлексії (самоаналіз). 10. Діагностико-прогностична. 11. Планувальна. 12. Координувальна. 13. Самовдосконалення. Компоненти педагогічної діяльності 1. Гностичний (аналіз, узагальнення). 2. Проектувальний (цілі, завдання, планування). 3. Конструктивний (відбір і організація навчального матеріалу). 4. Організаторський (здійснює педагогічний процес, створює розвивальне середовище). 5. Комунікативний (уміння встановлювати педагогічно-доцільні взаємини). Роль вихователя у формуванні особистості дитини - втілює в життя мету виховання, яку висуває суспільство; - закладає фундамент всіх сторін особистості; - розкриває в доступній формі науку життя; - втілює в життя вимоги Базового компонента дошкільної освіти – «сформувати базис особистої культури дитини через відкриття їй світу в його цілісності та різноманітності».
|
||||||||
|