МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Схема формування та використання коштів Державного фонду охорони навколишнього природного середовищаСтавки збору запроваджує уряд Автономної Республіки Крим й органи місцевого самоврядування на підставі лімітів викидів і скидів забруднювальних речовин і розміщення відходів, а також нормативів плати за них. Ліміти викидів стаціонарними джерелами за забруднення встановлює Міністерство охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України у формі видачі дозволів на викиди і скиди терміном на п'ять років. Об'єктом обчислення збору є: — обсяги забруднювальних речовин, які викидають в атмосферне повітря або скидають безпосередньо у водний об'єкт, та обсяги відходів, що розміщуються у спеціально відведених для цього об'єктах — для стаціонарних джерел забруднення; — обсяги фактично спожитих видів пального, шляхом використання яких утворюються забруднювальні речовини — для пересувних джерел забруднення. Нормативи збору встановлює Кабінет Міністрів України як фіксовані суми в гривнях за одиницю основних забруднювальних речовин та розміщення відходів. За викиди пересування джерелами забруднення нормативи збору встановлюються залежно від виду пального та транспорту. За понадлімітні обсяги викидів, скидів забруднювальних речовин і розміщення відходів збір обчислюється і сплачується у п'ятикратному розмірі. Суми збору за викиди стаціонарними джерелами забруднення вираховуються платниками самостійно щоквартально наростаючим підсумком з початку року як добуток затверджених лімітів, фактичних обсягів видатків, нормативів збору, коригувальних коефіцієнтів. Загальна сума збору визначається як сума збору в межах ліміту і за понадлімітні викиди з урахуванням зазначених чинників. Кошти Фонду використовуються в межах бюджетних програм визначених законодавством, згідно із кошторисами доходів і видатків, які затверджуються Міністерством екології та природних ресурсів України за погодженням з Міністерством фінансів України. Переліки природоохоронних заходів у межах бюджетних програм Фонду погоджує Кабінет Міністрів України за поданням Міністерства екології та природних ресурсів України. До 10 % коштів Фонду може резервуватися для здійснення непередбачених випадків, пов'язаних із природоохоронною діяльністю" що не мають постійного характеру і не могли передбачатися під час складання проекту Державного бюджету України. Фонд формується за рахунок; — частини зборів за використання природних ресурсів, розмір яких визначає Верховна Рада України; — 30 % зборів за забруднення навколишнього природного середовища; — добровільних внесків підприємств, установ, організацій, громадян та інших надходжень.
|
||||||||
|