МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Актуальність темиМіністерство охорони здоров’я України Вищий державний начальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
«Затверджено» на засіданні кафедри соціальної медицини, організації та економіки охорони здоров’я з біостатистикою та медичним правознавством
Завідувач кафедри д.мед.н., професор __________Голованова І.А.
Протокол № ___ від «_____» _________ 20__р.
Методичні вказівки для самостійної роботи студентів під час підготовки практичного (семінарського) заняття.
Полтава 2014 ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З СОЦІАЛЬНОЇ МЕДИЦИНИ для студентів 4-го курсу, що навчаються за спеціальностями «Лікувальна справа» та «Педіатрія»
ТЕМА 1. СОЦІАЛЬНА МЕДИЦИНА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ЯК НАУКА. ПРЕДМЕТ, МЕТОДИ, ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
Актуальність теми Соціальна медицина та організація охорони здоров'я це самостійна наука, яка вивчає здоров'я населення, фактори, що впливають на нього, науково обґрунтовує і розробляє заходи по збереженню і поліпшенню суспільного здоров'я, а також розробляє нові форми і методи організації і управління системою охорони здоров'я. Як предмет викладання соціальна медицина і організація охорони здоров'я включає в себе історію виникнення і розвитку соціальної медицини і організації охорони здоров'я, медичну (біологічну) статистику, здоров'я населення, організацію і управління охороною здоров'я. Вивчення та засвоєння цього предмету має велике значення для майбутніх лікарів різних фахів, яким в процесі своєї практичної діяльності необхідно буде аналізувати стан здоров'я своїх пацієнтів, діяльність закладів охорони здоров'я, вирішувати задачі пов'язані з охороною здоров'я населення. Усі ці питання розглядаються у запропонованій темі заняття. 2. Конкретні цілі: · Визначення поняття «соціальна медицина та організація охорони здоров'я». · Визначити предмет, методи та значення науки для практики охорони здоров’я населення.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|