МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Базові знання, вміння, навички (міждисциплінарна інтеграція).
4. Завдання для самостійної роботи під час підготовки до заняття. 4.1 Перелік основних термінів, параметрів, характеристик, які повинен знати студент при підготовці до заняття:
4.2. Теоретичні питання до заняття: 1. Назвіть організаційні принципи медичної допомоги . 2. Приведіть класифікацію видів медичної допомоги. 3. Назвіть критерії визначення медичної допомоги за ступенем складності 4.3 Практичні роботи які виконуються на занятті: Зробити конспект, опрацювавши чинні нормативні акти (роздатковий матеріал у додатках): 1. Основи Законодавство України про охорону здоров'я (ст. 35-1 – 35-4) 2. Закон України від 07.07.2011 № 3611-VI "Про внесення змін до Основ законодавства України про охорону здоров'я щодо удосконалення надання медичної допомоги", (п. 1, 10, 13, 14, 22) 3. Закон України “Про екстрену медичну допомогу” № 5081-VI 4. Накази МОЗ :Від 20.05.2011 № 301 «Про внесення зміни до Переліку закладів охорони здоров'я» 5. Зміст теми:
|
||||||||||||||||||||||||||||
|