МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Рівень дисципліни.а) попередні умови: На початку вивчення дисципліни студент повинний володіти базовими знаннями з економічної географії, хімії, фізики, інформатики, що викладаються у відповідних курсах в загальноосвітніх закладах. б) цілі і завдання: Метою навчальної дисципліни є надання студентам базових знань і практичних методів організації технологічних процесів, що використовуються в паливно-енергетичному секторі та пов’язаних з ним металургійному, машинобудівному та хімічному комплексах, а також упровадження сучасних інноваційних та інформаційних технологій з урахуванням світового досвіду. Основні завдання дисципліни: Ø ознайомити із сутністю сучасного технологічного процесу як основи виробничого процесу; Ø навчити правильно застосовувати сучасні технології на конкретному виробництві з урахуванням інформаційних технологій; Ø виявити особливості використання тих чи інших технологічних процесів у певній галузі господарства з використанням світового досвіду; Ø показати вплив сучасних технологій на економічні процеси; Ø навчити використовувати отримані знання на практиці для розробки стратегії підприємства. Вивчення матеріалу дисципліни побудовано таким чином, щоб студент зміг вивчати будь-яке виробництво з позиції економіста, щоб в результаті він зміг представити наперед незнайомі технологічні процеси у вигляді конкретної системи і дати економічні оцінки елементам цієї системи. Рівень дисципліни. Дисципліна “Сучасні технології” є обов’язковою дисципліною. Вона викладається для студентів економічних спеціальностей, що навчаються за бакалаврськими програмами. Викладацький склад. Керівник модуля: старший викладач В.В. Кошеленко К.т.н., професор, Паршиков О.М. К.е.н., доцент, Хаджинов І.В. К.е.н., доцент, Медведкін Т.С. Методики викладання, форми і методи навчання. Методики викладання: - модульно-рейтингова система навчання; - методики проблемного навчання; - евристичне навчання. Форми навчання: - лекції: інформативні; аналітичні; - семінари, практичні заняття; - дискусії, презентації, доповіді і т.п. Методи навчання: - рольові ігри; - дидактичні ігри; - круглі столи і т.п. Мова. Дисципліна викладається українською і російською мовами.
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА КУРСУ. РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА. ТЕМА 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
|
||||||||
|