МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Критерії оцінювання знань.Іспит максимально оцінюється у 50 балів (передбачено ще складання індивідуального творчого завдання замість відповіді на теоретичні питання екзаменаційного білету, максимальна оцінка за яке дорівнює 30 балів) Кожне завдання екзаменаційного білета оцінюється окремо за такою шкалою: теоретичні завдання – по 25 балів, тестові завдання - 25 балів. Для оцінювання рівня відповідей студентів на теоретичні запитання з дисципліни використовуються такі критерії: - відмінному рівню (А) - 27-30 балів) - відповідає виявлення всебічного системного і глибокого знання програмного матеріалу; засвоєння рекомендованої літератури; володіння понятійним апаратом, методами, методиками та інструментами, вивчення яких передбачене програмами дисциплін; уміння користуватися ними для вирішення типових і нетипових практичних ситуацій; виявлення творчих здібностей у використанні та викладенні навчально-програмного матеріалу; - доброму рівню (B) – 24-26 балів - відповідає виявлення знань основного програмного матеріалу; чітке володіння понятійним апаратом; вміння використовувати отриманні знання для вирішення типових завдань; - доброму рівню (С) – 21-23 - відповідає виявлення достатнього рівня знань основного програмного матеріалу; чітке володіння понятійним апаратом; вміння використовувати отриманні знання для вирішення типових завдань; - задовільному рівню (D) – 18-20 - відповідає достатній рівень знань з основного програмного матеріалу; засвоєння інформації тільки з лекційного матеріалу; володіння необхідними методами, методиками та інструментами, передбаченими програмами; - задовільному рівню (E) – 15-17 - відповідає достатній рівень знань з основного програмного матеріалу; засвоєння інформації тільки з лекційного матеріалу; - незадовільному рівню (FX) - 9-14 - відповідає виявлення значних прогалин у знаннях з основного програмного матеріалу; володіння окремими поняттями, методиками та інструментами з принциповими помилками в процесі їх використання. - незадовільному рівню (F) – 0-8 - володіння окремими поняттями, методиками та інструментами з основного програмного матеріалу. Для оцінювання рівня відповідей студентів на тестові завдання використовуються такі критерії: - відмінний рівень (А) – 18-20 вірних відповідей; - доброму рівню (B) – 16-17 вірних відповідей; - доброму рівню (С) – 14-15 вірних відповідей; - задовільному рівню (D) – 12-13 вірних відповідей; - задовільному рівню (E) – 10-11 вірних відповідей; - незадовільному рівню (FX) – 8-9 вірних відповідей; - незадовільному рівню (F) – 6-7 вірних відповідей; Підсумковий контроль проводиться на основі рейтингової системи оцінювання знань, яка включає дві компоненти: оцінка результатів проміжного тестового контролю; оцінка, яку отримав студент за результатами іспиту.
|
||||||||
|