Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Критерії оцінювання знань.

Іспит максимально оцінюється у 50 балів (передбачено ще складання індивідуального творчого завдання замість відповіді на теоретичні питання екзаменаційного білету, максимальна оцінка за яке дорівнює 30 балів)

Кожне завдання екзаменаційного білета оцінюється окремо за такою шкалою: теоретичні завдання – по 25 балів, тестові завдання - 25 балів.

Для оцінювання рівня відповідей студентів на теоретичні запитання з дисципліни використовуються такі критерії:

- відмінному рівню (А) - 27-30 балів) - відповідає виявлення всебічного системного і глибокого знання програмного матеріалу; засвоєння рекомендованої літератури; володіння понятійним апаратом, методами, методиками та інструментами, вивчення яких передбачене програмами дисциплін; уміння користуватися ними для вирішення типових і нетипових практичних ситуацій; виявлення творчих здібностей у використанні та викладенні навчально-програмного матеріалу;

- доброму рівню (B) – 24-26 балів - відповідає виявлення знань основного програмного матеріалу; чітке володіння понятійним апаратом; вміння використовувати отриманні знання для вирішення типових завдань;

- доброму рівню (С) – 21-23 - відповідає виявлення достатнього рівня знань основного програмного матеріалу; чітке володіння понятійним апаратом; вміння використовувати отриманні знання для вирішення типових завдань;

- задовільному рівню (D) – 18-20 - відповідає достатній рівень знань з основного програмного матеріалу; засвоєння інформації тільки з лекційного матеріалу; володіння необхідними методами, методиками та інструментами, передбаченими програмами;

- задовільному рівню (E) – 15-17 - відповідає достатній рівень знань з основного програмного матеріалу; засвоєння інформації тільки з лекційного матеріалу;

- незадовільному рівню (FX) - 9-14 - відповідає виявлення значних прогалин у знаннях з основного програмного матеріалу; володіння окремими поняттями, методиками та інструментами з принциповими помилками в процесі їх використання.

- незадовільному рівню (F) – 0-8 - володіння окремими поняттями, методиками та інструментами з основного програмного матеріалу.

Для оцінювання рівня відповідей студентів на тестові завдання використовуються такі критерії:

- відмінний рівень (А) – 18-20 вірних відповідей;

- доброму рівню (B) – 16-17 вірних відповідей;

- доброму рівню (С) – 14-15 вірних відповідей;

- задовільному рівню (D) – 12-13 вірних відповідей;

- задовільному рівню (E) – 10-11 вірних відповідей;

- незадовільному рівню (FX) – 8-9 вірних відповідей;

- незадовільному рівню (F) – 6-7 вірних відповідей;

Підсумковий контроль проводиться на основі рейтингової системи оцінювання знань, яка включає дві компоненти: оцінка результатів проміжного тестового контролю; оцінка, яку отримав студент за результатами іспиту.

 




Переглядів: 377

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Система оцінювання знань студентів (передбачено іспит) | Продовжите твердження довідкова інформація ...

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.