Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Дослід 2. Взаємодія оцтової кислоти з магнієм

У пробірку налийте 1 мл розведеної оцтової кислоти та додайте трохи порошку магнію або магнієвих ошурок. Опишіть спостереження. Складіть рівняння відповідної хімічної реакції в молекулярній формі; повній та скороченій іонних формах.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Дослід 3. Взаємодія оцтової кислоти з натрій гідроксидом

У пробірку налийте 1 мл розчину натрій гідроксиду та додайте 2-3 краплі фенолфталеїну. До забарвленого розчину краплями додавайте розчин оцтової кислоти до знебарвлення розчину. Опишіть спостереження. Складіть рівняння відповідної хімічної реакції в молекулярній формі; повній та скороченій йонних формах.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Дослід 4. Взаємодія оцтової кислоти з солями

У пробірку з розчином оцтової кислоти додайте сіль кислоти, слабкішої, ніж оцтова, наприклад карбонат натрію чи кальцію (крейда). Опишіть спостереження. Який газ виділяється? Складіть рівняння відповідної хімічної реакції в молекулярній формі; повній та скороченій йонних формах.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Дослід 5. Дія більш сильних кислот на солі карбонових кислот

У пробірку з розчином натрій ацетату добавте декілька крапель хлоридної кислоти. Що спостерігаєте? Напишіть молекулярне та йонні рівняння реакцій.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Дослід 6. Якісна реакція на оцтову кислоту(утворення і гідроліз ферум (ІІІ) ацетату).

Атом Гідрогену карбоксильною групи карбонових кислот здатний заміщуватися на атом металу при взаємодії з лужними металами ,їх оксидами та лугами, в результаті чого утворюються відповідні солі. Ця реакція найбільш ілюстративна, оскільки утворюються забарвлені осади солей.

В пробірку вносять 2 мл розчину СН3СООН і краплинами додають насичений розчин FeCl3. Суміш забарвлюється в темно-червоний колір. Під час її нагрівання утворюється драглистий бурий осад ферум(ІІІ) гідрогенацетату. Потім відбувається його гідроліз. Напишіть відповідні рівняння реакцій.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Дослід 7. Добування вищих жирних кислот з їхніх солей

В пробірку вносять 2-4 мл 1% розчину мила і краплями добавляють розчин з масовою часткою сульфатної кислоти 10%. Натрієві солі ВЖК руйнуються і верхні шари суміші пробірки заповнюються пластівцями ВЖК. Через деякий час пластівці тверднуть і перетворюються на суцільний шар.

Тверде мило, яке є натрієвими солями стеаринової і пальмітинової кислот, під дією сульфатної кислоти розкладається до відповідних ВЖК. Напишіть відповідні рівняння реакції.

 

 

______________________________________________________________




Переглядів: 4938

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лабораторна робота № 4 | Дослід 8.Окиснення олеїнової кислоти (за Вагнером)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.