Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Які ж суспільні інститути і за допомогою яких механізмів можуть ефективно впливати на процес формування соціально-етичною реклами?

Поза всяким сумнівом, значну роль може зіграти церква. Так у Ватикані створений понтіфікальниє Рада з соціальних комунікацій, який розробляє серйозні документи по проблем етики в рекламі. Найбільш цікавим є В«Керівництво католицької церкви з етики в рекламі В». Основний принцип, на якому базується робота Ради, характеризується становищем про наявність в реклами, як засоби соціальної комунікації, тільки двох виборів: або вона допомагає особистісному зростанню людини в його розумінні того, що є добре і погано, або це - деструктивна сила в конфлікті з людським буттям. Рада висуває "Імперативне вимога", щоб реклама поважала людську особистість, її право на відповідальний вибір, її внутрішню свободу; все це буде порушено, якщо будуть експлуатуватися нижчі людські схильності або буде скомпрометована здатність особистості мислити і вирішувати самостійно. Католицька церква навіть висуває тезу про відшкодування шкоди, завданої неетичною рекламою суспільству, у вигляді якихось "репарацій". Однак, ця пропозиція поки недостатньо опрацьовано юридично. Викликає лише співчуття, що Російська православна церква, та й інші великі конфесії в Росії не виявляють належної уваги до проблеми етичності реклами, її впливу на суспільне свідомість і контролю цього впливу.

Незамінним гарантом етично коректної поведінки рекламної індустрії є добре освічені і відповідальні фахівці з реклами: їх совість, чутлива до їх обов'язків не тільки слугує інтересам тих, хто замовляє і фінансує їх роботу, але й також поважає права і інтереси їх аудиторії і служить суспільному благу. Підготовка дипломованих рекламістів в Росії далеко не завжди включає в себе навіть основоположний курс психології в рекламі (який сам по собі потребує значного вдосконалення і розширенні), не кажучи вже про систему виховання фахівців з реклами в дусі етично-коректного та соціально відповідального бізнесу.

Створення та ак...тивне впровадження добровільних етичних кодексів рекламістів - ще один із шляхів до соціально-етичною рекламі. Так у 1998 р. Міжнародна Торгова Палата оголосила про прийняття добровільних Основних Напрямів інтерактивного маркетингу і реклами у сфері етики, включаючи захист персональних даних користувачів (Порівняймо з абсолютно некоректною торгівлею на ринках Росії персональними базами даних). Цікавий той факт, що у рекламній індустрії в США сьогодні немає загального спеціального Кодексу Етики або Кодексу професійної поведінки. Це багато в чому пояснюється тим, що реклама є видом комунікації, а захист прав на комунікацію присвячена Перша поправка до Конституції США. Найбільш близьким за змістом подібного документа є Рекламний Кодекс, прийнятий американським Радою бюро по кращому бізнесу. Ще одним російським прикладом тут може служити розробка етичного кодексу політичної реклами в Напередодні виборів 2000 р. У проекті кодексу декларувався основний принцип, в відповідно до якого "політична реклама повинна бути законною і пристойной і не повинна завдавати суспільну шкоду "- не більше.

В число громадських представників потрібно включати фахівців з етики, служителів церкви, так само як і представників споживчих товариств. Проблеми суспільного контролю над рекламою потребують постійного відображенні в спеціалізованих засобах масової інформації. Прикладом такого американського видання може слугувати В«Advertising & Society ReviewВ», видаваний Рекламним Освітнім Фондом і висвітлює ефекти соціального та економічного впливу реклами на суспільство і представляє широкий спектр думок.




Переглядів: 350

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Реклама комунікація етична норма | Висновок.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.