МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Визначення типу виробництваВ залежності від габаритів, ваги і розміру річної програми випуску, що передбачається завданням на курсовий проект, учні повинні визначити тип виробництва на дільниці. Від правильного вибору залежить якість розробки курсового проекту в цілому. Тому після визначення типу виробництва необхідно виконати опис за таким планом: Ø визначення зазначеного типу виробництва; Ø для яких галузей та відгалужень машинобудування характерний зазначений тип виробництва; Ø обладнання, пристрої, різальний та вимірювальний інструмент, що використовується; Ø ступінь використання принципу взаємозамінності; Ø принцип розташування обладнання та організація виробництва; Ø вимоги до техпроцесів; Ø розрахунок кількості деталей в партії. Розділ може починатись такими словами: “ Враховуючи вагу деталі та програму випуску згідно рекомендацій [3; с. 28] призначаємо серійне виробництво – це виробництво, що характеризується виготовленням деталей періодично – повторюваними партіями. Серійний тип виробництва найбільш поширений у ...”. Рекомендована література: /2/, /3/.
Вибір заготовки
При виконанні цього розділу як правило необхідно розглянуту два або більше способів одержання заготовки, з якої можливо виготовляти деталь. Вибір конкретного способу здійснюється шляхом техніко – економічного порівняння всіх можливих варіантів з урахуванням типу виробництва, матерілу і конфігурації деталі та інших факторів. Але враховуючи той факт, що відсутні постійні дані по витратах, пов'язаних з виробництвом заготовок, порівняння способів отримання заготовок виконується лише за вказівкою керівника проекту. Якщо керівник проекту прийняв рішення не виконувати техніко – економічне порівняння, то спосіб одержання заготовки здійснюється з урахуванням факторів, що були викладені вище, після чого надається характеристика цього способу. Розділ може починатися, наприклад, такими словами: “ На вибір методу одержання заготовки впливає матеріал деталі, її призначення і технічні вимоги, обсяг і серійність випуску, конфігурація та розміри деталі. З урахуванням цих факторів...”. Рекомендована література: /2/, /3/, /6/, /7/.
|
||||||||
|