Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.

Лекція № 14

На сьогодні на ринку країн СНД представлені й досить широко використовуються чотири міжнародні інформаційні системи. Насамперед це інформаційна організація Рейтер, що набула поширення завдяки якісній інформаційній базі та наявності ділингової системи, яка дає змогу в режимі реального часу укладати угоди на товарному і фінансовому ринках.

Серед інших, менш поширених на території країн СНД, варто назвати інформаційні системи Доу-Джонс Талерейт, Блумберг і Тенфор.

Інформаційна організація рейтер (reuters)

Інформаційна організація Рейтер є світовим лідером у галузі надання новин, фінансової інформації та засобів технічного аналізу. Її клієнти можуть використовувати останні досягнення електроніки для отримання і поширення інформації, її аналізу та використання в торгівлі.

Технологія та досить значні ресурси Рейтер повною мірою використовуються банками, брокерськими конторами та іншими споживачами на фінансових і ділових ринках. У будь-який момент можна отримати новини та котировки цін майже на 300000 терміналах Рейтер (Reuter Terminals), що об’єднані за допомогою глобальної супутникової комунікаційної мережі. Інший бік діяльності агенції Рейтер — це надання новин засобам масової інформації в усьому світі. Агенція Рейтер отримує інформацію з усіх куточків світу за допомогою 128 бюро в 86 країнах з персоналом, що налічує понад 1600 репортерів, фотографів та операторів. Сьогодні вже відкрито представництва агенції Рейтер в Москві, Санкт-Петербурзі, Києві та інших містах країн СНД.

Використання комп’ютерної техніки та нових інформаційних технологій докорінно змінило роботу агенції Рейтер та її інформаційні продукти. Коли в 1971 р. основні промислові держави Заходу домовились про більше гнучке валютне регулювання, відійшовши від Бретонвудської угоди, агенція Рейтер розробила інформаційну мережу для обслуговування грошових ринків — Монітор Рейтер (Reuter Monitor). За допомогою цієї системи передплатники дістали змогу отримувати на відеотермінали котировки банківських валютних торгів з інтервалом у кілька секунд. Пізніше з’явились і додаткові можливості отримання новин і котировок з інших фінансових ринків.



Интернет реклама УБС

Зараз Рейтер продовжує дотримуватись перспективних напрямків щодо нетрадиційних технологій, зберігаючи за собою лідерство практично в усіх областях діяльності. Спектр продуктів і послуг постійно розширюється разом з активним використанням можливостей засобів мультимедіа. Для забезпечення своїх послуг агенція Рейтер розробила досить поширені в світі приватні супутникову та кабельну комунікаційні мережі.

Агенція збирає інформацію про новини та ціни і надсилає її клієнтам. Послуги агенції можна умовно поділити на чотири групи:

а) Фінанси та бізнес.

Клієнти (банки, брокери, інвестори, керівники підприємств різних галузей — усі ті, кому потрібна інформація щодо курсів валют, котировок цінних паперів та інших фінансових інструментів) отримують і аналізують повідомлення про новини та рух цін на світових ринках.

б) Укладання угод.

Клієнти (ті, що перелічені вище) здійснюють валютні операції та укладають угоди з ф’ючерсами, опціонами та цінними паперами безпосередньо з терміналів Рейтер.

в) Новини.

Засоби масової інформації (газети, журнали, радіо та телебачення) готують замітки, репортажі та випуски новин, використовують інформацію про події в світі — тексти, фотографії, відеоматеріали та графіку, що надаються агенцією Рейтер.

г) Телебачення.

Телебачення Рейтер — це найбільший у світі постачальник телевізійних новин; воно обслуговує понад 200 телевізійних каналів та їхні філіали в 84 країнах.

Агенція Рейтер цілодобово збирає дані та фінансову інформацію в режимі реального часу з 180 бірж, ринків цінних паперів і 4000 організацій у 80 країнах світу. Дані, що надаються Рейтер, охоплюють всі найважливіші ринки земної кулі — від Нью-Йорку, Лондона та Токіо до Москви та інших фінансових центрів СНД. На рис. 11.1 показано блочну структуру деяких інформаційних служб Рейтер.


Читайте також:

  1. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  2. Аналіз зображувальних засобів. Застосування цілісного аналізу
  3. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  4. Аналізу соціальної взаємодії присвячено чимало наукових теорій.
  5. Аналізуюче схрещування
  6. Бухгалтерський баланс як інструмент аналізу
  7. Бюлетені та інші інформаційні матеріали, електронні видання
  8. Важливою методико-методологічною проблемою є періодизація історії економічної думки, визначення пріоритетів, що підлягають аналізу.
  9. ВИБІР МЕТОДУ (МЕТОДИКИ) АНАЛІЗУ
  10. Вивчення древніх залишків організмів і слідів їх життєдіяльності з метою фаціального аналізу
  11. Види економічного аналізу




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Побудова лінійних регресійних моделей в пакеті Statistica | Системи відображення інформації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.