МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Автоматизовані інформаційні системи для технічного аналізу товарних, фондових та валютних ринків.Лекція № 14 На сьогодні на ринку країн СНД представлені й досить широко використовуються чотири міжнародні інформаційні системи. Насамперед це інформаційна організація Рейтер, що набула поширення завдяки якісній інформаційній базі та наявності ділингової системи, яка дає змогу в режимі реального часу укладати угоди на товарному і фінансовому ринках. Серед інших, менш поширених на території країн СНД, варто назвати інформаційні системи Доу-Джонс Талерейт, Блумберг і Тенфор. Інформаційна організація рейтер (reuters) Інформаційна організація Рейтер є світовим лідером у галузі надання новин, фінансової інформації та засобів технічного аналізу. Її клієнти можуть використовувати останні досягнення електроніки для отримання і поширення інформації, її аналізу та використання в торгівлі. Технологія та досить значні ресурси Рейтер повною мірою використовуються банками, брокерськими конторами та іншими споживачами на фінансових і ділових ринках. У будь-який момент можна отримати новини та котировки цін майже на 300000 терміналах Рейтер (Reuter Terminals), що об’єднані за допомогою глобальної супутникової комунікаційної мережі. Інший бік діяльності агенції Рейтер — це надання новин засобам масової інформації в усьому світі. Агенція Рейтер отримує інформацію з усіх куточків світу за допомогою 128 бюро в 86 країнах з персоналом, що налічує понад 1600 репортерів, фотографів та операторів. Сьогодні вже відкрито представництва агенції Рейтер в Москві, Санкт-Петербурзі, Києві та інших містах країн СНД. Використання комп’ютерної техніки та нових інформаційних технологій докорінно змінило роботу агенції Рейтер та її інформаційні продукти. Коли в 1971 р. основні промислові держави Заходу домовились про більше гнучке валютне регулювання, відійшовши від Бретонвудської угоди, агенція Рейтер розробила інформаційну мережу для обслуговування грошових ринків — Монітор Рейтер (Reuter Monitor). За допомогою цієї системи передплатники дістали змогу отримувати на відеотермінали котировки банківських валютних торгів з інтервалом у кілька секунд. Пізніше з’явились і додаткові можливості отримання новин і котировок з інших фінансових ринків. Зараз Рейтер продовжує дотримуватись перспективних напрямків щодо нетрадиційних технологій, зберігаючи за собою лідерство практично в усіх областях діяльності. Спектр продуктів і послуг постійно розширюється разом з активним використанням можливостей засобів мультимедіа. Для забезпечення своїх послуг агенція Рейтер розробила досить поширені в світі приватні супутникову та кабельну комунікаційні мережі. Агенція збирає інформацію про новини та ціни і надсилає її клієнтам. Послуги агенції можна умовно поділити на чотири групи: а) Фінанси та бізнес. Клієнти (банки, брокери, інвестори, керівники підприємств різних галузей — усі ті, кому потрібна інформація щодо курсів валют, котировок цінних паперів та інших фінансових інструментів) отримують і аналізують повідомлення про новини та рух цін на світових ринках. б) Укладання угод. Клієнти (ті, що перелічені вище) здійснюють валютні операції та укладають угоди з ф’ючерсами, опціонами та цінними паперами безпосередньо з терміналів Рейтер. в) Новини. Засоби масової інформації (газети, журнали, радіо та телебачення) готують замітки, репортажі та випуски новин, використовують інформацію про події в світі — тексти, фотографії, відеоматеріали та графіку, що надаються агенцією Рейтер. г) Телебачення. Телебачення Рейтер — це найбільший у світі постачальник телевізійних новин; воно обслуговує понад 200 телевізійних каналів та їхні філіали в 84 країнах. Агенція Рейтер цілодобово збирає дані та фінансову інформацію в режимі реального часу з 180 бірж, ринків цінних паперів і 4000 організацій у 80 країнах світу. Дані, що надаються Рейтер, охоплюють всі найважливіші ринки земної кулі — від Нью-Йорку, Лондона та Токіо до Москви та інших фінансових центрів СНД. На рис. 11.1 показано блочну структуру деяких інформаційних служб Рейтер. Читайте також:
|
||||||||
|