Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Ціноутворення у рамках товарної номенклатури

Якщо товар є частиною товарної номенклатури, фірма намагається розробити систему цін, яка б забезпечила максимальний прибуток за номенклатурою в цілому.

Встановлення цін у рамках товарного асортименту.

Фірма зазвичай створює не окремий товар, а асортимент товарів. Підприємство на кожний товар має встановити ціну та виявити якісні відмінності товарів, які і встановлюють відмінності між ними відносно до ціни.

Встановлення цін на доповнюючі товари.

Це складна проблема. Якщо доповнюючі товари продавати окремо, то потрібно встановити спеціальну ціну, але якщо їх продавати разом з основним товаром, то це збільшує їх ціну і покупець може не купити товар.

Встановлення цін на обов’язкові приладдя, які використовуються разом з основним товаром. Виробники основних товарів часто назначають на доповнюючи товари високі ціни, а на основні – низькі.


Встановлення цін на побічні продукти підприємства.

Якщо побічні продукти не мають цінності, а їх утилізація недешева, то все це позначається на ціні товару. Виробник намагається знайти на ринку покупців для побічного продукту для того, щоб знизити ціну основного продукту.

Встановлення цін за географічним принципом.

Географічний підхід до ціноутворення - це прийняття рішень про встановлення різних цін на товар у різних частинах держави.




Переглядів: 760

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стратегії ціноутворення на товари, які вже існують на ринку | Конкурентні стратегії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.