Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Перепишіть текст. Розкрийте дужки. Поясніть правопис іменників із не-.

Красо України, Подолля! Розкинулось мило, недбало! Здається, що зроду (не)доля,

що горе тебе не знавало! Як маємо жити в ганебній (не)волі, хай смертна темнота

нам очі застеле! Росла в гаю конвалія під дубом високим, захищалась від (не)годи

під віттям широким {Леся Українка). (Не)радість їх родить, (не)втіха їх плодить,

(не)гра пуста, а в хвилях (не)долі, задуми тяжкої самі уста їх шепчуть...

 

Урок

Перепишіть слова, розкрийте дужки. Використайте потрібну літеру.

Позначте суфікси у даних іменниках і поясніть їх написання.

Геро(и, і, ї)зм, сто(и, і, ї)цизм, побутов(и, і)зм, прапорщ(и, і)к, плюрал(и, і)зм,

дант(и, і)ст, пломб(и, і)р, гор(и, і)ще, вул(и, е)чка, доріж(и, е)чка, копі(е, є, ї)чка,

стол(е, и, ї)чок, річ(и, е)чка, заступн(и, і)к, брат(и, і)к, фіз(и, і)к, проза(и, і, ї)к.

Урок

Перепишіть речення, вставте пропущені у суфіксах іменників літери е, и та і(ї).

Поясніть їх правопис.

Мила-Емілія в делії смілій, очі — з емалі, руч…ньки — з лілій (Ян Бжехва).

2. Попід гаєм зеленесеньким та біжить кон…к воронесенький (Народна творчість).

3. Світ який — мереж…во казкове! (В. Симоненко).

4. Червоніли в поріділому плет…ві гілок кетяги глоду та горобини (В. Козаченко).

5. Повітря тремтить від спеки, і в срібнім мар…ві танцюють далекі тополі (М. Коцюбинський).

6. Поетів ніжних в нас багато, але мислит…лів ще мало (П. Тичина).

Урок

Перепишіть словосполучення, виправте помилки у суфіксах і закінченнях

Імен по батькові. Поясніть їх написання.

1. Розмовляю з Андрієм Максимовечем. 2. Зверніться до Степана Віталієвича.

3. Запитайте Оксану Олексієвну. 4. Поїдьте до Василя Анатолієвича.

5. Скажіть Богдану Кузьмичові. 6. Доручіть Софії Петрівній.

7. Конспект Людмили Євгенівної. 8. Порадьтеся з Тимофієм Павловичом.

9. Скажіть нам, Галино Юрієвно. 10. Відвідайте Наталію Аркадієвну.

11. Прийшов Володимир Костевич. 12. Завітайте до Ірини Степанівної.

.

Урок

Випишіть з тексту прикметники.

Колискова пісня. Скільки їх створив народний геній!

Цей особливий фольклорний жанр, позначений високим поетичним світосприйняттям,

глибиною мелодійного звучання, багатством образів. Лагідний материн наспів засівав

дитячу душу любов'ю до людей, до природи, до усього живого. Під спів неньчиної пісні

виростали Поети й композитори, хлібороби й захисники рідної землі, філософи та мудреці,

просто люди. Якби не мамина пісня, сказав якось один древній історик, яким убогим було

б наше життя. Спить натруджене село, тільки у нашій хаті допізна поблимкує вогник.

Неньчина пам'ять дбайливо розсновує золоті ниті народної поезії, і дзвенять вони,

немов струни бандури, живою мовою поколінь (В. Скуратпівський).

Урок




Переглядів: 778

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Від поданих іменників утворіть прикметники за | Розподіліть подані словосполучення на три групи, до складу кожної з яких належать, відповідно, якісні, відносні або присвійні прикметники.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.