Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Masculine Neuter Feminine Names of Germ. tribes

Short-root vowel Long-root vowel Short-root vowel Long-root vowel

Monosyllabic Disyllabic

Feminine

Short root-vowel long root-vowel short root-vowel long root-vowel

Monosyllabic Disyllabic

Masculine Neuter

Indo-European Germanic

LECTURE 4

ВИСНОВОК

 

Філософські ідеї К.Маркса, Ф.Енгельса та В.І.Леніна одержали специфічну інтерпретацію і розвиток у країнах Європи, що не входили до так званого соціалістичного табору. Палітра шкіл і напрямків, які певною мірою сприйняли, переосмислили і доповнили положення марк­систсько-ленінської філософії, така різноманітна, що їх важко навіть просто класифікувати. Серед тих, хто займався розробкою філософських ідей марксизму, — філософи з відомими у світі іменами: угорець Д.Лукач (1885—1971 рр.), француз Ж.-П.Сартр (1905—1980 рр.), німці і водночас американці Е.Фромм (1900—1980 рр.) та Г.Маркузе (1898—1979 рр.), фран­цуз Л.Альтюссер (народ. 1918 р.), німець Ю.Хабермас (народ. 1928 р.), багато інших.

Непоодинокими є спроби синтезу філософських поло­жень марксизму з фундаментальними положеннями інших філософських течій, наприклад, психоаналізу, екзистенціалізму, герменевтики, фено­менології та ін.

Ідеї філософії марксизму справили глибокий вплив як на розвиток філософської думки, так і на життя су­спільства і продовжують функціонувати у духовній культурі кінця XX ст. Їх попередній розвиток і активне поширення у ХІХ –ХХ століття говорили про триумф марксистської філософії, а утопічність ідей і неможливість їх реалізації на практиці привели до їх трагедії – повного краху.

NOUN

o-stems i-stems n-stems a-stems i-stems n-stems

ā-stems u-stems root-stems ō-stems u-stems root-stems

other cons. Stems other cons. stems

 

Nouns in Old English

OE declensions:Strong (a-stems, ō-stems, u-stems, i-stems)

Weak (n-stems)

Root (root-stems)

Minor (nd/nt-stems, r-stems, s-stems)

a-stem nouns

Singular

N. fisc N. scip N. scēap N. wæter N. hēafod (head)

G. fisces G. scipes G. scēapes G. wæteres G. hēafodes

D. fisce D. scipe D. scēape D. wætere D. hēafode

Ac. fisc Ac. scip Ac. scēap Ac. wæter Ac. hēafod

Plural

N. fisces N. scipu N. scēap N. wæter N. hēafodu

G. fiscal G. scipa G. scēapa G. wætera G. hēafoda

D. fiscum D. scipum D. scēapum D. wæterum D. hēafodum

Ac.fiscas Ac. scipu Ac.scēap Ac. wæter Ac. hēafodu

 

ō-stem nouns

Singular

N. talu N. wūnd N. ti¥ol N. sāwol

G. tale G. wūnde G. ti¥ole G. sāwole

D. tale D. wūnde D. ti¥ole D. sāwole

Ac. tale Ac. wūnde Ac. ti¥ole Ac. sāwole

Plural

N. tala (-e) N. wūnda (-e) N. ti¥ola N. sāwola

G. tala (-ena) G. wūnda (-ena) G. ti¥ola G. sāwola

D. talum D. wūndum D. ti¥olum D. sāwolum

Ac. tala (-e) Ac. wūnda (-e) Ac. ti¥ola Ac. sāwola

 

i-stem nouns

Singular Plural

N. mete N. spere N. wiht “thing” N. En¥le

G. metes G. speres G. wihte G. En¥la

D. mete D. spere D. wihte D. En¥lum

Ac. mete Ac. spere Ac. with Ac. En¥le

Plural

N. mete (-as) N. speru N. wihta (-e)

G. meta G. spera G. wihta

D. metum D. sperum D. wihtum

Ac. mete (-as) Ac. speru Ac. wihta (-e)

 

u-stem nouns


Читайте також:

  1. Arrange the following units into two lexical and two terminological sets. I Give them corresponding names.
  2. Neuter sg.
  3. Rendering of Names of Institutions and Organizations
  4. Rendering of Names of Months, Seasons and Days of the Week
  5. The main rules of conveying English sounds in Ukrainian translation of proper names.




Переглядів: 594

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Питання 2. Тріумф і трагедія філософії марксизму. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.