МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 1 Літературно-мистецький процес 20-30-х років ХХ століття
Тема 1. Літературний процес 20-30-х років ХХ ст. Загальні тенденції розвитку. Літературна дискусія в Україні 1925-1928 років: її хід та етапи.
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 2 Естетичне новаторство української поезії доби
Тема 1. Розвиток української поезії 20-30-х років. Тема 2. Творчість поетів-неокласиків. Авангардна поезія. Тема 3. Західноукраїнська поезія 20-30-х років. Празька поетична школа.
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 3 Дискурс української прози 20-30-х років ХХ століття
Тема 1. Особливості розвитку української прози пожовтневого періоду. Ліро-імпресіоністична проза (М. Хвильовий, Г. Косинка). Тема 2.Екзистенційний напрям у прозі. В. Підмогильний Тема 3.Неоромантична проза. Ю. Яновський
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 4 Новаторство української драматургії 20-30-х років ХХ століття
Тема 1. Українська драматургія 20-30-х років. Театр Леся Курбаса. Новаторство М.Куліша у драматургії
ТЕМИ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|