МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ТЕМАТИКА ІНДЗ· Модерністська природа літературних напрямів, стильових течій в українській та західноєвропейській літературах перших десятиліть ХХ століття. · Осмислення модерністського дискурсу на сторінках літературних часописів („Літературно-науковий вісник”, „Книгар”, „Музагет”, „Життя і революція”, „Вапліте”, „Гарт”, „Ланка”, „Нова генерація”). · Естетична парадигма неокласиків. · Месіанська концепція третього відродження людства і проблема стилю „романтики вітаїзму” в памфлетах Миколи Хвильового. · Гетерогенний характер української поезії 20-х років ХХ століття. · Художній дискурс урбаністичної лірики українських поетів 20-30-х років ХХ століття. · Філософія панкосмізму і поетика символізму в ранній творчості Павла Тичини. · Захоплення величчю національно-культурного відродження і трагічні мотиви в поезії П.Тичини 20-х років. · Проблематика, поетика збірки „Синя далечінь” Максима Рильського. · Біблійні образи і топоси в символістському дискурсі поезії Дмитра Загула. · Героїко-романтичне відображення революції та громадянської війни (В.Елан-Блакитний «Удари молота і серця», В.Чумак «Заспів»). · Еволюція В.Поліщука: від неореалізму до революційного романтизму. Конструктивізм середини 20-х років: зразки поетичного сцієнтизму. · Творча та світоглядна еволюція Майка Йогансена. · Ліричність, філософічність поезії Є.Плужника. · Трагікомедія Є.Плужника „Змова в Києві”: драматичні суперечності пореволюційної дійсності. · Естетичні шукання В.Свідзинського у збірці “Ліричні поезії”. · Особливості моделювання світу в футуристичній ліриці Михайля Семенка. · Вплив футуризму на художні шукання раннього Миколи Бажана. · Експресіоністська поетика лірики Євгена Плужника. · Особливості моделювання світу в романі „Недуга” Євгена Плужника. · Особливості моделювання світу і людини в поезії Майка Йогансена. · Експериментальна проза Майка Йогансена. · Неокласицизм Миколи Зерова як органічне явище української літератури 20-30-х років ХХ століття. · Літературно-критична діяльність Миколи Зерова. · Художня майстерність сонетів Михайла Драй-Хмари. · Органічний синтез класичного й модерністського в ліриці Павла Филиповича. · Дуальність художнього світу В.Сосюри у 20-х роках. · Перекладацька діяльність Миколи Бажана. · Естетична програма літературних угруповань у 20-30-х роках на західноукраїнських землях. · Міфопоетика лірики Б.-І.Антонича. · Стильова палітра української новелістики 20-х років ХХ століття. · Концепція України в художньому світі Євгена Маланюка. · Жанрова природа поеми Юрія Клена „Попіл імперій”. · Філософська глибина пейзажної лірики поетів „празької школи”. · Модерністський дискурс повісті „Блакитний роман” Гната Михайличенка. · Експресіоністична поетика „Поза межами болю” Осипа Турянського. · Доля інтелігенції у вирі революції, голодних років громадянської війни в новелах Ю.Яновського та В.Підмогильного. · Вияв філософії екзистенціалізму в новелах В.Підмогильного. · Художній наратив новел Михайла Івченка. · Новелістичний дискурс Володимира Гжицького. · Імпресіоністична палітра новел Григорія Косинки. · Сюжетно-композиційна структура повістей Бориса Антоненка-Давидовича. · Імпресіоністичне моделювання світу в повістях Андрія Головка. · Жанрове розмаїття українського роману 20-х років ХХ століття. · Модерністський дискурс романів Віктора Петрова-Домонтовича. · Неоромантичний дискурс роману „Майстер корабля” Ю.Яновського. · Новелістична самобутність українського роману 20-30-х років ХХ століття. · Художня майстерність новелістичного роману „Вершники” Ю.Яновського. · Порівняльна характеристика Степана Радченка із героями Оноре де Бальзака та Гі де Мопассана. · Шляхи розвитку українського театру і драматургії 20-х років ХХ ст. · Лесь Курбас як постановник п’єс Миколи Куліша. · Згубний вплив на розвиток української драматургії методу „соціалістичного реалізму”.
|
||||||||
|