МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Література1. Білецький О. Літературно-критичні статті. - К., 1990 2. Двадцяті роки: літературні дискусії, полеміки. - К., 1991 3. Історія української літератури ХХ ст.: У 2 кн. - Кн. 1: Перша половина ХХ ст. Підручник / За ред. В.Г.Дончика. - К., 1998 4. Хвильовий М. Україна чи Малоросія? Памфлети. - К., 1993 5. Наєнко М. Українське літературознавство. Школи. Напрями. Тенденції. - К., 1997 6. Шерех Ю. Літ Ікара: Памфлети М.Хвильового // Шерех Ю. Третя сторожа: Література. Мистецтво. Ідеології. - К., 1993 7. Шкандрій М. Модерністи, марксисти і нація. Українська літературна дискусія 1920-х років. – К.: Ніка-Центр, 2006 Завдання: 1. Підготувати письмові повідомлення про літературні угруповання 20-х років, їх творчі позиції. 2. Підготувати реферати на тему: „Згубний вплив комуністичної партії на літературний процес 20-30-х років”, „Новаторство М.Хвильового у жанрі памфлету”, „Історична роль М.Хвильового, М.Куліша, „неокласиків” у боротьбі за велике мистецтво”, «Розквіт української культури: український кінематограф, музика, художнє мистецтво, архітектура». 3. Опрацювати статтю М.Хвильового „Україна чи Малоросія?”.
Практичне заняття № 2-3 Тема: Поезія П.Тичини початку ХХ ст. План 1. Вияв українського модернізму в ранній творчості П.Тичини. Естетико-психологічні домінанти ранньої лірики митця: інтуїтивізм і музикальність. 2. Поетика збірки «Соняшні кларнети». Синтез символізму, імпресіонізму з народнопоетичними традиціями у поетичних образах збірки. В.Стус про творчість П.Тичини. 3. Національна проблематика у ліриці 1917-1920-х років. Пафос національного відродження у поемі-ораторії «Золотий гомін». 4. Відтворення революції та громадянської війни, образи, пов’язані з національною символікою, оспівування борців, що полягли за самостійну Україну («Гей, вдарте в струни, кобзарі», «Пам’яті тридцяти», «Ой там на горі за Дніпром», «Ой, що в Софіївському заграли дзвони, затремтіли»). 5. Трагедія українського села, тема голоду («Загупало в двері прикладом», «Прийшли до мене в гості»). 6. Жанрово-стильова своєрідність збірки «Плуг». Складність авторської позиції. 7. Своєрідність поетики збірки «Замість сонетів і октав». 8. Нова концепція дійсності у збірці «Вітер з України». Ідеологізація лірики. 9. Творчість 30-х років. Падіння «генія» Тичини.
|
||||||||
|