МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Література1. Зеров М. «Вітер з України» (третя збірка) // Зеров М. Твори: У 2 т. – Т.2.- К., 1990. – С.492 2. Тельнюк С. «Молодий я, молодий». Поетичний світ П.Тичини (1906 –1925).- К., 1991 3. Коцюбинська М. Корозія таланту // Радянське літературознавство. – 1989.- №11.- С.46-58 4. Стус В. Феномен доби (Сходження на Голгофу слави). – К., 1993 5. Пахаренко В. Поєдинок з Левіяфаном. Міф і псевдоміф в українській літературі 20-х років // Українська мова і література. – 1999. – Ч. 25-28. 6. Павленко М. “Замість сонетів і октав” – “Плуг” // Дивослово. – 2000. - №10. 7. Барка В. Відхід Тичини // Українське слово. Хрестоматія української літератури та літературної критики ХХ ст.: У 4 т. – К.: Рось, 1994. – Т.1. – С. 542-550. 8. Ковалів Ю. Українська поезія першої половини ХХ століття // Українська мова і література. – 2000. - Число 12 9. Шестопалова Т. Міфологічний код поезії П.Тичини (на матеріалі віршів “Арфами, арфами…”, “Квітчастий луг”) // СіЧ. – 2001. - №1. – С. 59-64. 10. Моторнюк І. Павло Тичина: тріумф і трагедія (До 110-річчя від дня народження поета) // Дзвін. – 2001. - №1. – С. 134-141. 11. Ольшевський І. “Молюсь не самому духові – та й не матерії…” (вплив світових релігійно-філософських систем на духовну еволюцію Павла Тичини) // Слово і час. – 2002. - №7. – С. 32-38. 12. Мелешко В., Петренко Т. Кларнетизм ранньої лірики П.Тичини // Українська література в загальноосвітній школі. – 2002. - №4. – С. 20-24. 13. Моренець В. Національні шляхи поетичного модерну першої половини ХХ ст.: Україна і Польща. – К., 2002 14. Ковалів Ю. Кларнетизм Павла Тичини – нереалізована естетична концепція // Слово і час. – 2003. - №1. – С. 3-8. 15. Дунай П. Павло Тичина – знакова постать розчахнутої доби // Українська мова та література. – 2004. – Ч. 19. – С. 3-9. Завдання: 1. Законспектувати статті: Стус В. Феномен доби (Сходження на Голгофу слави). – К., 1993 Тельнюк С. Містифікація генія в тоталітарному пеклі // Дніпро. - 1991.- №1 2. Михайлина Коцюбинська стверджує, що “характер епітетів також залежить від панівного літературного стилю”. Підтвердіть цю думку, спираючись на творчість П.Тичини. Вивчити напам’ять вірші.
Практичне заняття № 4 Тема: Творчість М.Рильського 20-30-х років План 1. Естетичні засади поезії М.Рильського. Мотиви ранньої збірки «На білих островах», її оцінка тогочасною критикою. 2. Характер ідейно-художніх шукань у збірці «Під осінніми зорями». Ліризм, символізм, збереження класичних традицій. Аналіз інтимної, пейзажної та філософської лірики. 3. Збірки «Синя далечінь», «Крізь бурю й сніг», «Тринадцята весна» –досягнення Рильського-неокласика. Поетика творів. 4. Розуміння краси, ставлення до культурних надбань минулих епох, до мови, до видатних митців минулого («Рідна мова», «Ніцше», «Бодлер», «Шекспір»). Сонетарій митця слова. 5. Людина і природа у ліриці Рильського. Збірка «Далекі небосхили». Медитативна лірика. 6. Згубний вплив тоталітарної системи на талант поета (зб. «Знак терезів», «Україні»).
|
||||||||
|