МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Література1. Антонич Б.-І. Весни розспіваної князь. – К., 1990. 2. Павличко Д. Пісня про незнищеність матерії // Антонич Б.-І. Поезії. – К., 1990. 3. Гординський С. Сновидів // Антонич Б.-І. Поезії. – К., 1990. 4. Ільницький М. Богдан-Ігор Антонич. – К., 1991 5. Назар М. „Весни розспіваної князь” (Урок за творчістю Б.-І.Антонича) // Дивослово. – 1995. - №10-11. 6. Андрусів С. Богдан-Ігор Антонич: „Росте Антонич і росте трава”//Андрусів С. Модус національної ідентичності: Львівський текст 30-х років ХХ століття. – Тернопіль: Джура, 2000. – С. 279-294. 7. Буряк О. „У дно, у суть, у корінь речі...” (Художньо-філософська концепція людини у поезії Б.-І.Антонича) // Слово і час. – 2000. - №11. 8. Ткачук М. Вільний мандрівець у недосяжну далечінь (Б.-І.Антонич) // Українська мова та література (газ). – 2001. - №39. – С. 2-4. 9. Бетко І. Лірика Б.-І.Антонича у дзеркалі аналітичної психології Карла Густава Юнга // Слово і час. – 2003. - №2. – С. 7-13. 10. Пономаренко О. Астральна символіка в поезії Б.-І.Антонича (Децентралізований образ світил) // Слово і час. – 2004. - №5. – С.30-37. 11. Стефанівська Л. Антонич. Антиномії. – К.: Критика, 2006. – 312 с. 12. Ткачук М. Пейзажна лірика Б.-І.Антонича: міфологія і поетика // Ткачук М. Інтерпретації. – Тернопіль, 1999. – С. 22-30. Завдання: 1. Чи можна стверджувати про творчі перегуки Б.-І.Антонича з поезією П.Тичини. 2. Законспектувати статтю:Новикова М. 3. Вивчити напам’ять вірші поета.
Практичне заняття № 11. Тема: Празька поетична школа. “Духовний речник слова” – Є.Маланюк План 1. Загальна характеристика празької поетичної школи (журнал «Вісник», редагування його Д.Донцовим і його вплив на поетів празької школи). Творчість Ю.Дарагана, Л.Мосендза як родоначальників школи. 2. Традиції Лесі Українки, української народної творчості в ліриці Оксани Лятуринської. 3. Поетичний світ лірики Наталі Лівицької-Холодної. 4. Ідея української державності у поезії Є.Маланюка. 5. Другий період творчості Є.Маланюка – посилення трагедійності світовідчуття поета. Історизм поезій. Зображення “степової Еллади”. Символічні образи Земної Мадонни і Антимарії. Трагічна тональність поезій останніх років.
|
||||||||
|