МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Література1. Дуб К. Про поетику роману Ю.Яновського «Чотири шаблі» // Укр. літературознавство – Вип. 53. - Львів. - 1989. - С. 61-67 2. Панченко В. Ю. Яновський. Життя і творчість. - К., 1988 3. Панченко В. “І думав я не тільки те, що написав у книжках” (Перечитуючи молодого Яновського) // Дивослово. – 1994. - №4. – С.9-15 4. Мовчан Р. “І світ розчинено, як двері…” // Українська мова і література.-1997. - №25-28. – С. 3-11. 5. Ющенко О. Вершник з відібраним сідлом // Кур’єр Кривбасу –1997. - №79-86. – С. 112-128. 6. Савченко З. Активний романтизм – стильова домінанта раннього Яновського // СіЧ. – 1999. - № 3. – С. 68-70. 7. Мовчан Р. Неоромантична проза Юрія Яновського // Дивослово. – 2001. - №7. – С. 59-65. 8. Патетичний фрегат. Роман Юрія Яновського „Майстер корабля” як літературна містифікація / Упорядник В.Панченко. – К.: Факт, 2002 9. Агеєва В. Романний експеримент Юрія Яновського // Патетичний фрегат: Роман Юрія Яновського “Майстер корабля” як літературна містифікація / Упор. В.Панченко. – К.: Факт, 2002. – С. 301-310. 10. Голобородько Я. Естетична поліфонія Ю.Яновського: Романи «Майстер корабля», «Чотири шаблі», «Вершники» / Ярослав Голобородько // Українська мова та література в середніх школах, ліцеях та колегіумах. – 2004. – №4. – С.129 - 142. 11. Журба С. Українська проза 20-х років ХХ століття: текст та інтертекст. – Тернопіль, 2006. – 136 с. 12. Кавун Л.І. “М’ятежні” романтики вітаїзму: проза ВАПЛІТЕ. – Черкаси: Брама-Україна, 2006. – 328 с. 13. Кавун Л. Синкретизм художнього мислення в українській прозі 20-х років ХХ століття // Донецький вісник Наукового товариства ім. Шевченка. Т. 23. – Донецьк: Український культурологічний центр, Східний видавничий дім. – 2008. – С. 6-19. 14. Ткаченко Т.І. Роль біблійного інтертексту в романі Ю. Яновського «Майстер корабля» // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: міжвуз. зб. наук. ст. / [відп. ред. В.А.Зарва]. – Бердянськ : БДПУ, 2010. – Вип. ХХІІІ, Ч. 1. – С. 395-400. 15. Журба С. Автобіографічність роману «Майстер корабля» Ю. Яновського // Літератури світу: поетика, ментальність і духовність. Збірник наукових праць. – Випуск 2 / гол. ред. – проф. А.Козлов. – Кривий Ріг, 2013. – С.112-121.
Завдання: 1. Як Ю. Яновський у романі „Чотири шаблі” художньо реалізовує мотив „втраченого покоління”? 2. У чому полягає смисл «культури нації» у романі «Майстер корабля»? 3. Законспектувати статті: Мовчан Р. “Благословіть почати щирий труд, що відчинив би далину, як двері…” (Неоромантизм ранньої прози Ю.Яновського) // Українська мова і література. – 1999. - №41. – С. 4-6. Харчук Р. Талант і його одержавлення (Юрій Яновський) // Самототожність письменника. – К., 1999. – С. 32-54.
Практичне заняття № 20 Тема. Поетика модерної прози План 1. Імпресіоністична поетика оповідань та повістей М. Івченка. 2. Поетика експресіонізму, розв’язання проблем життя і смерті в дусі філософії екзистенціалізму у повісті «Поза межами болю» О. Турянського. 3. Психологізм прози Б. Антоненка-Давидовича («За ширмою», «Смерть»). 4. Епічно широкий погляд на епоху та її людей у романі В. Гжицького «Чорне озеро». 5. Проблема «чесності з собою» у романі Мих. Могилянського «Честь». 6. Прозові твори митців «розстріляного Відродження» в оцінці критики 20-х років і сучасних літературознавців.
|
||||||||
|