МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Література1. Кузякіна Н. П’єси Миколи Куліша. – К., 1970. – 343 с. 2. Кузякіна Н. Драматург Микола Куліш. - К., 1962 3. Танюк Л. До проблеми української «пророчої» п’єси // Сучасність.- 1992- №2 4. Працьовитий В. Українська драматургія 20-30-х років ХХ століття. Жанрова модифікація. – Львів, 2001. 5. Залеська-Онишкевич Л. Роль великодня у «Патетичній сонаті» М.Куліша // СіЧ. - 1991.- №9 6. Зубрицька М. Новаторський характер драматургії // Сучасність. - 1992.- №12 7. Семенчук І. Горе-реформатор, або Малахій Стаканчик зблизька // Вітчизна. - 1993- № 7-8 8. Шевчук О. До проблеми “суспільство і особистість” у творчості Миколи Куліша // Дивослово. – 1994. - №5-6. 9. Колісник С. Відновлення шедевра (“Мина Мазайло”) // Дивослово. – 1997. – №1 10. Голобородько Я. “Патетична соната” України: художні версії Миколи Куліша // Вітчизна. – 1998. - №1-2. – С. 143-147. 11. Голобородько Я. Художня своєрідність комедії “Мина Мазайло” // Усе для школи. Українська література 11 клас. – Вип. 11. – К., 2001. – С.19-23. 12. Шерех Ю. Шоста симфонія Миколи Куліша // Шерех Ю. Друга черга. – Б.м.: Сучасність, 1978. – С. 68-82. 13. Панченко В. Арки і шибениці драматургії М.Куліша // Панченко В. Урок літератури. – Кіровоград, 2000. – С. 55-84. 14. Голобородько Я. Микола Куліш: людина, аналітик, митець // Українська мова та література в середніх школах, гімназіях…. – 2002. - №5. – С.184-193. 15. Голобородько Я. М.Куліш: драматизм долі і характеристика творчості // Усе для школи. Українська література 11 клас. – Вип 11. – К., 2001. – С. 4-18. 16. Матющенко А. Розмова людини з самим собою про зраду і смерть (“Маклена Граса” і “Патетична соната” М.Куліша: аспект внутрішньої колізії героя) // Дивослово. – 2004. - №10. – С. 24-30. 17. Шаповал М. Інтертекст у світлі рампи: між текстові та міжсуб’єктні реляції української драми. – К.: Автограф, 2009. – 352 с. 18. Кузякіна Н. Автопортрет, інтерв’ю, статті з історії і теорії драми…/ Упорядн., вступ. стаття В.П.Саєнко. – Дрогобич: Відродження, 2010. – 574 с. Завдання: 1. Роль театру Л.Курбаса у постановці п’єс М.Куліша. 2. Законспектувати статті: Залеська-Онишкевич Л. Куліш і Брехт: самоспостереження героя та самоспостереження автора // Сучасність. – 1992. - №1. Кореневич М. Маска справжня і уявна (Гротескність драматургії М.Куліша) // СіЧ. – 2000. - №11. – С. 32-36 Практичне заняття № 24. Тема: Драматичний доробок І.Кочерги План 1. Новаторське продовження традицій класики І.Кочергою (І.Франко, Леся Українка). 2. Художнє втілення ідеї національної незалежності. Мотиви самопожертви в ім’я волі і кохання в п’єсі „Свіччине весілля”. Образи Свічки і Меланки. 3. Час написання, актуальність звучання твору на історичну тему, проблематика, історична основа п’єси „Ярослав Мудрий” і її художнє втілення І.Кочергою. 4. Жанрова своєрідність, розвиток сюжету. Єдність епічного, ліричного, романтичного, психологічного як умови розвитку ідеї у п’єсі „Ярослав Мудрий”.
|
||||||||
|