Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Схема психолого – педагогічної характеристики на класний колектив

1.Структура класу. Кількість дітей, стать, соціальний стан батьків. Скільки учнів позбавлено одного з батьків унаслідок смерті або розлучення (відзначити, як особливості виховання в сім̓ ї позначилися на характері дитини, його поведінці і як вони впливають на позицію в класі).

 

2. Характеристика класу як колективу. Взаємодопомога та вимогливість у житті класу. Згуртованість групи в боротьбі за глибокі знання і високу дисциплінованість. Традиції класу. Настрій, що переважає (мажорний, мінорний, спокійно-діловий). Роль учнів у житті класу (активісти, лідери, зірки, зневажені).

 

3. Загальні інтереси класу. Дружба та товаришування. Взаємини між хлопчиками та дівчатками. Наявність угрупувань та мотиви їх утворення. Загальні інтереси . Наявність мікрогруп та мотиви їх створення. Відмінники та їх взаємовідносини з класом.

 

4. Загальна характеристика навчальної діяльності. Улюблені уроки і види спорту (чому?). Поведінка під час уроків, спортивних занять. Переважаючі мотиви навчання (інтерес до знань, прагнення проявити себе, прагнення вивести групу в число кращих по школі, команді, прагнення виконати свій обов̓ язок тощо). Негативні соціально-психологічні явища (заздрість, егоїзм, брехливість…) Ставлення дітей до цих явищ.

 

5. Дисципліна в класі. Дисципліна на уроках та перервах. Хто найчастіше порушує дисципліну? Які заходи виховання дисциплінованості вживають учителі. Типологічні особливості окремих дітей (активісти, лідери, відчужені).

 

6. Робота студента-практиканта в класі з метою підвищення суспільної активності учнів, прищеплювання їм рис колективізму.

 

7. Значущість колективу для особистості. Задоволення колективом, почуття захищеності або образи. Аналіз конкретних прикладів впливу колективу на особистість.

 

8. Висновки, рекомендації. Стисло викласти з̓ясовані позитивні і негативні сторони, притаманні досліджуваному класу . З висновків мають логічно випливати конкретні психолого-педагагічні рекомендації щодо поліпшення роботи з учнівським класом учителям, батькам, учнівським організаціям.

 

Провести не менше двох методик дослідження ( спостереження, бесіда, анкетування, ціннісно-орієнтаційна єдність, тощо).

До характеристики додаються: емпіричні матеріали про роботу з класом (анкети, результати спостережень тощо). Це додатки.

 

 




Переглядів: 744

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Імені Олександра Довженка | Управління інноваційним туристичним продуктом

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.