Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Дослідження продуктового асортименту ПрАТ туристичного оператора «Гамалія» м. Київ

Туристичне підприємство «Гамалія», є туроператором і створює власні тури, здійснюючи туристичні послуги індивідуальним туристам і групам туристів, встановлюючи безпосередні зв’язки з іноземними туроператорами, транспортними, страховими організаціями, готельними та санаторними комплексами, екскурсійними бюро.

Підприємство було створено у 1991 роцi як Закрите акцiонерне товариство (ЗАТ) "Гамалiя". У 2011 роцi найменування Товариства було змiнено на Приватне акцiонерне товариство "Гамалiя", м. Київ [1].

Таблиця 2.1

Інформація про одержані ліцензії (дозволи) на окремі види діяльності[1]

Вид діяльності Номер ліцензії (дозволу) Дата видачі Державний орган, що видав Дата закінчення дії ліцензії (дозволу)
Туроператорська дiяльнiсть АВ №566401 11.06.2010 Державнаслужбатуризму та курортiв безкстроково
Продаж авiацiйних перевезень АП №0021 10.11.2011 Державна авiацiйна служба України 10.11.2013

 

Туристичне підприємство «Гамалія» є членом Азіатсько-Тихоокеанської Туристичної Асоціації (РАТА), Американського Союзу Туристичних Агентств (АSТА), Міжнародної Асоціації авіатранспортної Перевізників (IATA), Всеукраїнської асоціації туристичних операторів (ВАТО).

Головний офіс туристичної фірми розташовується в м. Київ, ще 5 офісів

розташовуються в містах Київ, Одеса, Донецьк, Дніпропетровськ, Кривий Ріг. Всі офіси розташовані в центральній частині міст.

Вивіски виконані у фірмовому стилі (великі червоні літери), офіси дуже затишні, виконані в модерновому стилі, облаштовані зручними кріслами та диванами для відвідувачів, всіма необхідними меблями та технікою для персоналу.

Підприємство активно співпрацює і має підписані агентські угоди більш ніж з 1500 туристичними агентствами в усіх регіонах України. Більш активні беруть участь в бонусній програмі і заслужено користуються бонусними нарахуваннями для заохочення своїх співробітників, участі в рекламних турах «Гамалії» та надання знижок своїм улюбленим клієнтам.

«Гамалія» пропонує такі послуги як:

- послуги зустрічей i проводів зарубіжних туристів;

- трансфери, резервування та бронювання авiа та залiзничних квиткiв в усiх напрямках в Україну, замовлення автомобiльного транспорту (автобусiв, мiкроавтобусiв також);

- органiзацiя конференцiй, семiнарiв, симпозiумiв, корпоративних заходiв у будь-якому регiонi України з наданням комплексу послуг (розмiщення в готелях, транспортне обслуговування, екскурсiйне обслуговування, органiзацiя конференц - залiв i т.п.);

- послуги професiйних перекладачiв та гiдiв;

- органiзацiя Днiпровсько - Чорноморських круїзiв;

- екскурсiйнi тури по Києву та iнших мiстах України.

- паломницькi тури;

- тури вихiдного дня;

- тури для спортивних команд i їх уболiвальникiв;

- тематичнi тури, тури по сiльськiй місцевості [1].

Основними видами дiяльностi агентства є:

-бронювання авiаквиткiв на регулярнi рейси в режимi он-лайн на веб-сайтi Товариства;

- продаж авiаквиткiв на внутрiшнi i мiжнароднi напрямки;

- замовлення VIP-обслуговування в аеропортах України;

- пiдбiр найбiльш економiчного тарифу на авiаквитки;

- прийом i пiдтвердження замовлення в зручнiй для клiєнта формi;

- оформлення iндивiдуальних i групових авiаквиткiв в усi країни свiту;

- знижки на авiаквитки вiд 3% до 5% (в залежностi вiд авiакомпанiї i маршруту);

- оформлення мильних i бонусних карт для часто лiтаючих спiвробiтникiв компанiї;

- надання пiльгових сезонних тарифiв на авiаквитки;

- пошук зручних маршрутiв i стиковок;

- пiдтвердження мiсць з листiв очiкування в перiод "високого сезону";

- надання статистики з авiаперельотiв в зручному для клiєнта форматi i консультацiї зоптимiзацiї витрат на дiловi поїздки.

- замовлення трансферiв кордоном i в Українi;

- прийом iноземних груп в Україну;

- органiзацiя екскурсiй в Україну та за кордоном;

- дисконтнi картки постiйних клієнтів [1].

Як і більшість великих туристичних підприємств України підприємство має найоптимальнішу систему управління - функціонально-лінійний тип організаційної структури управління (рис.2.1), що забезпечує гнучку оперативність в прийнятті рішень, узгодженість дій виконавців, єдність і чіткість регламентації .

Органiзацiйна структура товариства складається з наступних пiдроздiлiв: директорат, до складу якого входять вiце-президенти та директори з напрямiв дiяльностi товариства; вiддiлів: виїзного туризму, внутрiшньо-українського туризму, іноземного туризму, фiнансово-розрахунковий відділ, загальний, відділи PR та маркетингу, IТ-технологiй, транспортний, а також Агентство по реалізації авiаперевезень.

 

 


Рис. 2.1. Організаційна структура ПрАТ «Гамалія»(розроблено автором на основі джерела 1)

 

Майже всі відділи (крім бухгалтерії, відділу кадрів і відділу маркетингу) безпосередньо зв'язані з зовнішньо економічною діяльністю. Фірма має чітко виражений принцип єдиноначальності, високу ступінь централізації в управлінні. Лінійні керівники нижчих щаблів адміністративно не підпорядковані функціональним керівникам вищих ступенів управління, але тісно співпрацюють з ними.

Найвищим органом управління фірмою є генеральний директор фірми та директор департаменту виїзного туризму, якому підпорядковуються його заступник, начальники відділів.

Стійкий фінансовий стан підприємства формується в процесі всієї його виробничо-господарської діяльності. Основним узагальнюючим показником виробничо-господарської діяльності туристичного підприємства є прибуток. Тому оцінку фінансового стану можна об'єктивно здійснити не через один, нехай найважливіший, показник, а тільки за допомогою комплексу, системи показників, що детально й усебічно характеризують господарське становище підприємства.

Таблиця 2.2




Переглядів: 759

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
РОЗДІЛ 2 | Динаміка фінансових результатів туристичного оператора

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.