МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||
Дослідження продуктового асортименту ПрАТ туристичного оператора «Гамалія» м. КиївТуристичне підприємство «Гамалія», є туроператором і створює власні тури, здійснюючи туристичні послуги індивідуальним туристам і групам туристів, встановлюючи безпосередні зв’язки з іноземними туроператорами, транспортними, страховими організаціями, готельними та санаторними комплексами, екскурсійними бюро. Підприємство було створено у 1991 роцi як Закрите акцiонерне товариство (ЗАТ) "Гамалiя". У 2011 роцi найменування Товариства було змiнено на Приватне акцiонерне товариство "Гамалiя", м. Київ [1]. Таблиця 2.1 Інформація про одержані ліцензії (дозволи) на окремі види діяльності[1]
Туристичне підприємство «Гамалія» є членом Азіатсько-Тихоокеанської Туристичної Асоціації (РАТА), Американського Союзу Туристичних Агентств (АSТА), Міжнародної Асоціації авіатранспортної Перевізників (IATA), Всеукраїнської асоціації туристичних операторів (ВАТО). Головний офіс туристичної фірми розташовується в м. Київ, ще 5 офісів розташовуються в містах Київ, Одеса, Донецьк, Дніпропетровськ, Кривий Ріг. Всі офіси розташовані в центральній частині міст. Вивіски виконані у фірмовому стилі (великі червоні літери), офіси дуже затишні, виконані в модерновому стилі, облаштовані зручними кріслами та диванами для відвідувачів, всіма необхідними меблями та технікою для персоналу. Підприємство активно співпрацює і має підписані агентські угоди більш ніж з 1500 туристичними агентствами в усіх регіонах України. Більш активні беруть участь в бонусній програмі і заслужено користуються бонусними нарахуваннями для заохочення своїх співробітників, участі в рекламних турах «Гамалії» та надання знижок своїм улюбленим клієнтам. «Гамалія» пропонує такі послуги як: - послуги зустрічей i проводів зарубіжних туристів; - трансфери, резервування та бронювання авiа та залiзничних квиткiв в усiх напрямках в Україну, замовлення автомобiльного транспорту (автобусiв, мiкроавтобусiв також); - органiзацiя конференцiй, семiнарiв, симпозiумiв, корпоративних заходiв у будь-якому регiонi України з наданням комплексу послуг (розмiщення в готелях, транспортне обслуговування, екскурсiйне обслуговування, органiзацiя конференц - залiв i т.п.); - послуги професiйних перекладачiв та гiдiв; - органiзацiя Днiпровсько - Чорноморських круїзiв; - екскурсiйнi тури по Києву та iнших мiстах України. - паломницькi тури; - тури вихiдного дня; - тури для спортивних команд i їх уболiвальникiв; - тематичнi тури, тури по сiльськiй місцевості [1]. Основними видами дiяльностi агентства є: -бронювання авiаквиткiв на регулярнi рейси в режимi он-лайн на веб-сайтi Товариства; - продаж авiаквиткiв на внутрiшнi i мiжнароднi напрямки; - замовлення VIP-обслуговування в аеропортах України; - пiдбiр найбiльш економiчного тарифу на авiаквитки; - прийом i пiдтвердження замовлення в зручнiй для клiєнта формi; - оформлення iндивiдуальних i групових авiаквиткiв в усi країни свiту; - знижки на авiаквитки вiд 3% до 5% (в залежностi вiд авiакомпанiї i маршруту); - оформлення мильних i бонусних карт для часто лiтаючих спiвробiтникiв компанiї; - надання пiльгових сезонних тарифiв на авiаквитки; - пошук зручних маршрутiв i стиковок; - пiдтвердження мiсць з листiв очiкування в перiод "високого сезону"; - надання статистики з авiаперельотiв в зручному для клiєнта форматi i консультацiї зоптимiзацiї витрат на дiловi поїздки. - замовлення трансферiв кордоном i в Українi; - прийом iноземних груп в Україну; - органiзацiя екскурсiй в Україну та за кордоном; - дисконтнi картки постiйних клієнтів [1]. Як і більшість великих туристичних підприємств України підприємство має найоптимальнішу систему управління - функціонально-лінійний тип організаційної структури управління (рис.2.1), що забезпечує гнучку оперативність в прийнятті рішень, узгодженість дій виконавців, єдність і чіткість регламентації . Органiзацiйна структура товариства складається з наступних пiдроздiлiв: директорат, до складу якого входять вiце-президенти та директори з напрямiв дiяльностi товариства; вiддiлів: виїзного туризму, внутрiшньо-українського туризму, іноземного туризму, фiнансово-розрахунковий відділ, загальний, відділи PR та маркетингу, IТ-технологiй, транспортний, а також Агентство по реалізації авiаперевезень.
Рис. 2.1. Організаційна структура ПрАТ «Гамалія»(розроблено автором на основі джерела 1)
Майже всі відділи (крім бухгалтерії, відділу кадрів і відділу маркетингу) безпосередньо зв'язані з зовнішньо економічною діяльністю. Фірма має чітко виражений принцип єдиноначальності, високу ступінь централізації в управлінні. Лінійні керівники нижчих щаблів адміністративно не підпорядковані функціональним керівникам вищих ступенів управління, але тісно співпрацюють з ними. Найвищим органом управління фірмою є генеральний директор фірми та директор департаменту виїзного туризму, якому підпорядковуються його заступник, начальники відділів. Стійкий фінансовий стан підприємства формується в процесі всієї його виробничо-господарської діяльності. Основним узагальнюючим показником виробничо-господарської діяльності туристичного підприємства є прибуток. Тому оцінку фінансового стану можна об'єктивно здійснити не через один, нехай найважливіший, показник, а тільки за допомогою комплексу, системи показників, що детально й усебічно характеризують господарське становище підприємства. Таблиця 2.2
|
|||||||||||||||||||||||
|