МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
РОЗРАХУНОК ПРОЦЕСУ ПСЕВДОЗРІДЖЕННЯ ШАРУ ЗЕРНИСТОГО МАТЕРІАЛУЗміст Вступ………………………………………….. ………………………………… 5
Розділ 1. Гідромеханічні процеси. Практична робота №1 Розрахунок процесу псевдозрідження шару зернистого матеріалу…………. 6
Практична робота №2 Розрахунок відстійника неперервної дії……………………………………… 10
Практична робота №3 Розрахунок рамного фільтрпреса………………………...……………………. 14
Практична робота №4 Розрахунок центрифуги……………………………………..………………..... 17
Практична робота №5 Розрахунок технологічних параметрів роботи циклона…...………………… 21
Розділ 2. Масообмінні процеси. Практична робота №1 (4 год.) Розрахунок тарілчастого абсорбера.........…………………………..…………. 25
Практична робота №2 Розрахунок дистилятора……………………………………………………….. 30
Практична робота №3 Розрахунок екстрактора……………………………………………….……….. 34
Практична робота №4 Розрахунок адсорбера………………………………………………………….. 37
Практична робота №5 (4 год.) Розрахунок барабанної сушарки……………………………………..………... 41
Практична робота №6 Розрахунок кристалізатора…………………………………………………….. 46
Розділ 3. Теплові процеси. Практична робота №1 Розрахунок теплопередачі через двошарову стінку………………………….. 49
Практична робота №2 Розрахунок трубного теплообмінника……………………...………………….52
Практична робота №3 Розрахунок теплообмінника періодичної дії…………………….…………… 57
Практична робота №4 (4 год.) Розрахунок конденсатора пари………………………………………………... 59
Розділ 4. Холодильні та механічні процеси. Практична робота №1 (4 год.) Розрахунок холодильника із потоковим та протитоковим режимами роботи………………………………………….. 65
Практична робота №2 (4 год.) Розрахунок холодильної машини…………………………………………….. 69
Практична робота №3 Розрахунок колосникового охолодника………...………..…………………… 75
Практична робота №4 Розрахунок щокової дробарки………...………….…….……………………… 78
Практична робота №5 Розрахунок валкової дробарки………...…...…….…….……………………… 82
Практична робота №6 Розрахунок барабанного млина………...…………………………………….. 85
Практична робота №7 Розрахунок вібраційного грохота………...…………….……………………... 88
Практична робота №8 Розрахунок двовального лопатевого змішувача.…….………..……………… 92
Література………………………………………………………………………97
Вступ Практичні заняття є невід’ємною складовою навчального процесу, активною формою аудиторної роботи студентів. Метою практичних занять є закріплення знань з дисципліни “Процеси і апарати хімічних виробництв”. Використовуючи завдання на практичних заняттях, студенти набувають досвід розрахунків процесів та апаратів хімічних виробництв. При вивченні дисципліни розглядаються 4 розділів: – гідромеханічні процеси; – масообмінні процеси; – теплові процеси; – холодильні та механічні процеси; Методичні вказівки для практичних робіт призначені для студентів спеціальностей 5.05130102 «Виробництво неорганічних речовин», 5.05050207 «Обслуговування та ремонт обладнання підприємств хімічної і нафтохімічної промисловості».
РОЗДІЛ 1. ГІДРОМЕХАНІЧНІ ПРОЦЕСИ Практична робота № 1 РОЗРАХУНОК ПРОЦЕСУ ПСЕВДОЗРІДЖЕННЯ ШАРУ ЗЕРНИСТОГО МАТЕРІАЛУ Мета роботи: Вивчити гідродинаміку псевдорозріджених зернистих шарів, освоїти практично методику визначення технологічних та конструктивних параметрів апарату для утворення псевдорозрідженого шару та границі статичного тиску при проходженні повітря через нього.
|
||||||||
|