Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Послідовність виконання роботи

1.Виписати вихідні дані з таблиці 1 згідно з варіантом (за порядковим номером в журналі).

2. Визначити теплове навантаження зони охолодження перегрітої пари (Вт)

,

де І1=1665∙103 Дж/кг – ентальпія перегрітої пари, що надходить, Ін=1470∙103 Дж/кг – ентальпія насиченої пари.

3. Визначити теплове навантаження зони конденсації (Вт)

,

де r=1145∙103 Дж/кг – теплота випаровування аміаку.

4. Визначити теплове навантаження зони охолодження конденсату (Вт)

,

де Ср=4770 Дж/(кг∙°С) – питома теплоємність рідкого аміаку.

5. Визначити загальне теплове навантаження (Вт)

.

 

6. Визначити витрати води (м3/год.)

,

де Ср=4770 Дж/(кг∙°С) – питома теплоємність води.

7. Визначити температуру води при переході із зони охолодження конденсату у зону конденсації (°С)

.

8. Визначити температуру води при переході із зони конденсації у зону охолодження перегрітої пари (°С)

.

9. Визначити максимальний та мінімальний температурні напори в зоні охолодження перегрітої пари (°С)

,

,

де Тн=30 °С – температура насиченої пари.

10. Визначити середній температурний напір в зоні охолодження перегрітої пари (°С)

.

11. Визначити максимальний та мінімальний температурні напори в зоні конденсації (°С)

,

.

12. Визначити середній температурний напір в зоні конденсації (°С)

.

13. Визначити максимальний та мінімальний температурні напори в зоні охолодження конденсату (°С)

,

.

14. Визначити середній температурний напір в зоні охолодження конденсату (°С)

.

15. Визначити поверхню теплообміну в зоні охолодження перегрітої пари (м2)

,

де kпер=116 Вт/(м2∙°С) – коефіцієнт теплопередачі в зоні охолодження перегрітої пари.

16. Визначити поверхню теплообміну в зоні конденсації (м2)

,

де kкон=696 Вт/(м2∙°С) – коефіцієнт теплопередачі в зоні конденсації.

17. Визначити поверхню теплообміну в зоні охолодження перегрітої пари (м2)

,

де kох=232 Вт/(м2∙°С) – коефіцієнт теплопередачі в зоні охолодження конденсату.

18. Визначити загальну поверхню теплообміну конденсатора (м2)

.

 




Переглядів: 411

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практична частина | Вихідні дані

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.