МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Послідовність виконання роботи1.Виписати вихідні дані з таблиці 1 згідно з варіантом (за порядковим номером в журналі). 2. Визначити теплове навантаження зони охолодження перегрітої пари (Вт) , де І1=1665∙103 Дж/кг – ентальпія перегрітої пари, що надходить, Ін=1470∙103 Дж/кг – ентальпія насиченої пари. 3. Визначити теплове навантаження зони конденсації (Вт) , де r=1145∙103 Дж/кг – теплота випаровування аміаку. 4. Визначити теплове навантаження зони охолодження конденсату (Вт) , де Ср=4770 Дж/(кг∙°С) – питома теплоємність рідкого аміаку. 5. Визначити загальне теплове навантаження (Вт) .
6. Визначити витрати води (м3/год.) , де Ср=4770 Дж/(кг∙°С) – питома теплоємність води. 7. Визначити температуру води при переході із зони охолодження конденсату у зону конденсації (°С) . 8. Визначити температуру води при переході із зони конденсації у зону охолодження перегрітої пари (°С) . 9. Визначити максимальний та мінімальний температурні напори в зоні охолодження перегрітої пари (°С) , , де Тн=30 °С – температура насиченої пари. 10. Визначити середній температурний напір в зоні охолодження перегрітої пари (°С) . 11. Визначити максимальний та мінімальний температурні напори в зоні конденсації (°С) , . 12. Визначити середній температурний напір в зоні конденсації (°С) . 13. Визначити максимальний та мінімальний температурні напори в зоні охолодження конденсату (°С) , . 14. Визначити середній температурний напір в зоні охолодження конденсату (°С) . 15. Визначити поверхню теплообміну в зоні охолодження перегрітої пари (м2) , де kпер=116 Вт/(м2∙°С) – коефіцієнт теплопередачі в зоні охолодження перегрітої пари. 16. Визначити поверхню теплообміну в зоні конденсації (м2) , де kкон=696 Вт/(м2∙°С) – коефіцієнт теплопередачі в зоні конденсації. 17. Визначити поверхню теплообміну в зоні охолодження перегрітої пари (м2) , де kох=232 Вт/(м2∙°С) – коефіцієнт теплопередачі в зоні охолодження конденсату. 18. Визначити загальну поверхню теплообміну конденсатора (м2) .
|
||||||||
|