Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вихідні дані

Таблиця 1

Варіант Величина та її розмірність
G (кг/год.) Т1 (°С) Рк (Па) Р0 (Па)
4∙105 1,1∙105
30,5 4,3∙105 1,11∙105
4,6∙105 1,12∙105
31,5 4,9∙105 1,13∙105
5,2∙105 1,14∙105
32,5 5,5∙105 1,15∙105
5,8∙105 1,16∙105
33,5 6,1∙105 1,17∙105
6,4∙105 1,18∙105
34,5 6,7∙105 1,19∙105
7∙105 1,2∙105
35,5 7,3∙105 1,21∙105
7,6∙105 1,22∙105
36,5 7,9∙105 1,23∙105
8,2∙105 1,24∙105
37,5 8,5∙105 1,25∙105
8,8∙105 1,26∙105
38,5 9,1∙105 1,27∙105
9,4∙105 1,28∙105
39,5 9,7∙105 1,29∙105
10∙105 1,3∙105
40,5 10,3∙105 1,31∙105
10,6∙105 1,32∙105
41,5 10,9∙105 1,33∙105
11,2∙105 1,34∙105
42,5 11,5∙105 1,35∙105
11,8∙105 1,36∙105
43,5 12,1∙105 1,37∙105
12,4∙105 1,38∙105
44,5 12,7∙105 1,39∙105

 

Контрольні запитання

1.В чому полягає процес охолодження?

2.Що таке штучне охолодження?

3.Що є основними складовими частинамикомпресійної холодильної машини?

4.Для чого призначений регулювальний вентиль?

5.Який принцип роботи компресійної холодильної машини?

 

 

Практична робота № 3

РОЗРАХУНОК колосникового охолодника

Мета роботи: вивчити будову та принцип дії колосникового охолодника, освоїти практично методику визначення його основних параметрів.

 




Переглядів: 344

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Послідовність виконання роботи | Теоретична частина

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.