Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Взаємозв'язок інноваційної стратегії з фазами життєвого циклу продукту

Вироблення інноваційної стратегії фірми ґрунтується на її ринковій позиції, пов'язаній з життєвим циклом вироблюваного продукту, а також на науково-технічній політиці, що проводиться. Така стратегія повинна враховувати головні фази і критичні моменти переходу однієї фази в іншу при здійсненні повного життєвого циклу продукту (ЖЦП). При цьому слід враховувати властиву кожній окремій фазі організаційну структуру інноваційного менеджменту (див. подразд. 1.2). У системі ЖЦП одна фаза переходить в іншу в наступному порядку.

1. Фаза зародження ідеї нового продукту. Це головним чином фаза винахідництва, якій передували відповідні НІОКР. Після оформлення нового технічного рішення (упровадження нової техніки, нового принципу управлінської діяльності і т. д.) починається виробничий цикл по просуванню продукції на ринок. На цьому етапі організуєтся фірма-експлерент, яка спеціалізується на створенні нових або радикально перетворених старих сегментів ринку. Ця фірма бере на себе зобов'язання по розробці інновації (застосуванню нової техніки).

2. Фаза народження нового продукту. Критичний перелом обумовлений появою нової системи (техніка), сформованої значною мірою по подібності існуючих систем. На цьому етапі фірма-експлерент починає перетворюватися у фірму-патієнт, яка працює на вузький сегмент ринку і задовольняє специфічні потреби цього сегменту.

3. Затвердження нового продукту. Критичний перелом пов'язаний з формуванням системи, на рівних конкуруючою з батьківською і створеними раніше. Ця система самостверджується і може стати початком появи нової системи. На цьому етапі фірма-патієнт починає перетворюватися у фірму-віолент, яка діє у сфері стандартного бізнесу, що характеризується високим рівнем освоєної технології. Фірма-віолент здійснює масовий випуск продукції і розробляє "силову" стратегію.

4. Стабілізація потенціалу нового продукту і наближення його до зрілості. При вичерпанні продуктом свого потенціалу знову може наступити критичний перелом до в'янення системи. Фірма-віолент, реалізувавши перші зразки нової системи, переходить до широкомасштабної реалізації декількох нових тіпоразмеров, після чого виходить на світовий ринок з утворенням першого філіалу.

5. Початок в'янення системи. Критичний перелом наступає з появою перших ознак застарівання продукту: вичерпаний потенціал системи, оптимізовані конструкція і технологія виробництва. На цьому етапі з фірми-віолента може утворитися транснаціональна компанія.

6. Падіння ЖЦП, вхід в зону дрібного бізнесу. Застарівають і знижуються показники системи, і це викликає критичний перелом. Транснаціональна компанія розпадається на ряд відособлених фірмкоммутантов, які займаються середнім і дрібним бізнесом для задоволення місцевих потреб при індивідуальному підході до клієнта, використовуючи досягнення фірм-віолентов.

7. Спад попиту на продукцію. Остаточно знижується більшість значущих показників життєдіяльності системи. Наступає критичний перелом до переходу в новий стан. Закінчується процес розділення транснаціональної компанії на ряд відособлених фірм-коммутантов. Загибель одного з коммутантов не викликає мвсаких ускладнень в діяльності інших.

8. Деструктурізация продукту. Критичний перелом виражений в зупинці всіх процесів життєдіяльності системи. Систему використовують в іншій якості або утилізують. Нові ідеї, пов'язані з технікою (системою) даного вигляду, не поступають і не генеруються. Не виключена поява технічних рішень на п'ятій або шостій фазі. Фірма і її філіали припиняють існування і переспециалізіруются на випуск інший, більш прибуткової продукції.




Переглядів: 1141

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Планування і принципи розробки стратегії | Структура управління виробничими відносинами

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.