МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ВисновкиЗавдання розділу: - підведення підсумків, зведення отриманих результатів. Теоретичні положення: Найбільш важливі результати, одержані в курсовій роботі, повинні містити формулювання вирішеної наукової проблеми (мети) і поставлених завдань, їх значення для науки і практики. У висновках слід акцентувати увагу на якісних і кількісних показниках здобутих результатів. Рекомендації щодо використання здобутих результатів експериментальних досліджень повинні мати конкретний, адресний характер і бути повністю підтверджені результатами виконаної роботи.
Додатки ЗАТВЕРДЖУЮ Керівник закладу “ ’’2013р.
АКТ Відпрацювання рецептури і технології нового виробу Назва закладу: _______________________________________________________________________________________________________________________________ Назва страви: _____________________________________________________________ Рецептура
Результати відпрацювань рецептури і технології нового виробу
Опис технологічного процесу __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Органолептична оцінка Зовнішній вигляд : _____________________________________________ Консистенція: ______________________________________________ Запах: _______________________________________________________ Колір: _______________________________________________________ Смак: ________________________________________________________ Харчова та енергетична цінність У 100 г страви міститься: Білків – ; Жирів – ; Вуглеводів – ; Енергетична цінність продукту – .
Розробник: Підпис:
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА №1
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|