МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
На курсову роботу з дисципліни“Об’єктно-орієнтоване програмування”
1. Тема роботи: Розробка програмного забезпечення з графічним інтерфейсом користувача. 2. Вихідні дані до роботи. Програма «векторний графічний редактор» (існуючі прототипи --- Corel Draw, Inkscape) має бути розроблена з використанням інструментарію розробки Qt SDK та надавати користувачу наступні можливості: - малювання набору геометричних фігур, визначених варіантом завдання (додаток А), за допомогою клацання лівою кнопкою миші по малюнку та «розтягування» фігур з натиснутою лівою кнопкою миші; - зміни параметрів фігур (зміна розміру, переміщення, віддзеркалення, зміна кольору, стилю та товщини контуру, кольору заповнення, видалення); - додатково: виділення (клацанням миші) множини фігур з наступними операціями над ними (зміна розміру та/або параметрів, переміщення, видалення); - додатково: зміни масштабу малюнку; - додатково: відображення та приховування координатної сітки, прив’язування фігур до координатної сітки; - збереження малюнку у файлі довільного формату, зчитування малюнків з файлів та їх відображення (як варіант, у форматі SVG). Вибір фігури має виконуватися за допомогою кнопок окремої панелі інструментів, а також команд меню. Редагування фігур --- за допомогою контекстних меню, команд меню або окремих діалогових вікон. При розробці інтерфейсу користувача мають бути використані наступні елементи (controls): - Button --- кнопки різних видів - Check Box --- поле-прапорець; - Radio Button --- перемикачі; - Spin Box --- числове введення з стрілочками зміни значення; - List Box --- випадаючий список та ін. Додатково: підтримувати попередній перегляд внесених змін у діалогових вікнах редагування.
|
||||||||
|