МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||
B) Get together with your partner. Listen to his/her reading, analyse possible variants in the intonation group division.3. Complete the following sentences: 1. There is something nice in the way she dresses on Sundays. 2. There is something exciting in her light step. 3. There was something unusual in what she had said. 4. This is the most the girl can offer him... 5. This was the most the man could respond her.. 6. This will be the most the children can be expected of.. 7. Delicious or not the dinner came in very handy.. 8. Pleasant or not you must take him into consideration. 9. She was about to catch into the icy cold water but then she decided not to. 10. We are about to complete an agreement with you. 4. Paraphrase the following sentences using the speech patterns (p. 108):
|
||||||||||
|