МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ТЕМАТИКА КУРСОВИХ РОБІТЗ ДИСЦИПЛІНИ “ЗАГАЛЬНА І ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА”
1. Активізація навчальної діяльності студентів як проблема і завдання професійної педагогіки 2. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення……………..(певної дисципліни). 3. Атестація вчителів. 4. Взаємозв’язок школи, сім’ї та громадськості усправі виховання. 5. Види, форми і методи роботи вчителя, класного керівника з батьками учнів. 6. Виховний вплив релігії і церкви у справі формування підростаючого покоління. 7. Виховнийідеал в історіїпедагогіки. 8. Вікові та індивідуальні особливості розвитку. 9. Вплив атмосфери сімейного життя на процес і результат виховання особистості. 10. Г.Г.Ващенко про виховання українського патріотизму. 11. Гуманістична природа й творчий характер праці вчителі. 12. Гуманістична спрямованість педагогіки В.О.Сухомлинського. 13. Державний стандарт вищої освіти в Україні. 14. Державний стандарт загальної середньої освіти в Україні. 15. Дидактика як теорія навчання й освіти. 16. Дидактичні ігри. 17. Дистанційне навчання. 18. Діагностика, контроль та оцінювання результатів навчання учнів у ЗНЗ. 19. Загальна й професійна культура педагога. 20. Загальні закономірності і принципи виховання. 21. Загальні закономірності розвитку особистості. 22. Загальні засоби навчання. 23. Загальні методи і засоби виховання. 24. Загальні методи навчання. 25. Засоби навчання та їх використання у навчальному процесі. 26. Зміст загальної освіти. 27. Зміст освіти у ВНЗ як проблема професійної педагогіки 28. Ігрові технології навчання (на прикладі конкретного навчального предмета). 29. Індивідуалізація і диференціація навчання у ЗНЗ. 30. Індивідуальний стиль діяльності педагога. 31. Класний керівник. Його роль, місце і значення уформуванні особистості. 32. Кредитно-модульна організація навчального процесу. 33. Макаренко А.С. про виховання в колективі. 34. Мета і завдання виховання в сучасній українській школі. 35. Методи контролю і самоконтролю в навчанні. 36. Методи контролю і самоконтролю в навчанні. 37. Методи організації діяльності і формування досвіду суспільної поведінки. 38. Методи організації і здійснення навчально-пізнавальної діяльності учнів (студентів). 39. Методи організації і здійснення навчально–пізнавальної діяльності учнів (студентів). 40. Методи стимулювання навчальної діяльності студентів у процесі навчання. 41. Методи стимулювання навчальної діяльності школярів у процесі навчання. 42. Методи формування свідомості особистості, або методи переконань. 43. Методична робота в ЗНЗ. 44. Методична робота в ПТНЗ. 45. Методичні основи виховання учнівського колективу. 46. Методологічні основи педагогіки. 47. Навчання і діяльність 48. Найважливіші шляхи і засоби формування філософсько–світоглядної підготовки учнів. 49. Національне виховання як фактор цілісного формування особистості. 50. Новації в педагогіці. 51. Організації і проведення самостійної навчально-пізнавальної діяльності учнів. 52. Основи сучасного сімейного виховання. 53. Особливості морального виховання учнів на сучасному етапі. 54. Особливості трудового виховання школярів в сучасних умовах. 55. Педагогічна діяльність як система. 56. Педагогічна самоосвіта й самовдосконалення викладача вищого навчального закладу І – ІІ рівнів акредитації. 57. Педагогічнасамоосвіта йсамовдосконаленняпедагога ЗНЗ. 58. Педагогічний всеобуч батьків, шляхи підвищення його ефективності. 59. Педагогічний процес у ЗНЗ як система. 60. Перевірка і оцінка результатів навчання. 61. Питання теорії управління сучасним ЗНЗ. 62. Понятійно-категоріальнийапаратпедагогіки як науки. 63. Принцип природовідповідності Я.А.Коменського. 64. Принципи і основні напрями національного виховання в Україні. 65. Принципи навчання. 66. Проблема виховання українського патріотизму у школярів. 67. Проблема мети і завдань виховання в сучасному ЗНЗ. 68. Проблема мети і завданьпрофесійноїосвіти. 69. Проблеми української національної школи у творчій спадщині С.Ф.Русової 70. Проблемне навчання. 71. Професійна етика й педагогічний такт учителя. 72. Професійна компетентність педагога і її структура. 73. Професійно обумовлені вимоги до особистості педагога. 74. Професійно-педагогічна спрямованість і педагогічне покликання вчителя. 75. Процес навчання як цілісна система. 76. Психологічні основи діяльності учнів у процесі навчання. 77. Розвиток логічного мислення учнів на уроках…………..(певного навчального предмета). 78. Розвиток логічного мислення учнів. 79. Роль і місце громадського виховання молоді у формуванні базової культури особистості. 80. Самодіяльні групи і “неформальні” об’єднання. 81. Система безперервного національного виховання. 82. Сутність естетичної культури школярів. 83. Сутність і особливості національного виховання в Україні. 84. Сутність і особливості національного виховання. 85. Сутність і специфіка педагогічної діяльності. 86. Сутність, зміст, джерела, методи і засоби естетичного виховання 87. Сутність, зміст, методи і засоби екологічного виховання. 88. Сутність, зміст, методи і засоби економічного виховання. 89. Сутність, зміст, методи і засоби морального виховання. 90. Сутність, зміст, методи і засоби правового виховання. 91. Сутність, зміст, методи і засоби розумового виховання. 92. Сутність, зміст, методи і засоби трудового виховання. 93. Сутність, зміст, методи і засоби фізичного виховання. 94. Тести. Переваги та недоліки використання їх порівняно з традиційними формами контролю (на прикладі конкретного навчального предмета). 95. Узагальнення й систематизація знань учнів при вивченні певної дисципліни у ЗНЗ. 96. Український виховний ідеал. 97. Урок як основна форма організації навчання у загальноосвітніх навчальних закладах. 98. Учнівський колектив і його роль у формуванні особистості 99. Філософські основи педагогіки 100. Форми організації виховного процесу 101. Форми організації навчального процесу в школі. 102. Форми організації навчання та їх розвиток у дидактиці 103. Формування в учнів ЗНЗ пізнавального інтересу до навчання. 104. Формування наукової картини світу в учнів засобами вивчення загальноосвітніх дисциплін. 105. Формування професійних знань і умінь майбутніх студентів-аграріїв засобами інформаційних технологій. 106. Характеристика нормативних документів про школу й освіту в Україні на сучасному етапі. 107. Характеристика педагогічних цінностей. Додаток 2
|
||||||||
|