МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Засоби і заходи паблік рілейшнз у відносинах з громадськістюПресс-посередницька діяльність. організація і проведення прес-конференцій, брифінгів. реліз (повідомлення для засобів масової інформації); участь у написанні: статей, репортажів і інших інформаційних матеріалів: написання іменних, оглядових і аналітичних статей; замовлення статті; створення бекграундерів; факт-листів, кейс-історій, ньюз-летерів, позиційних документів тощо. організація роботи прес-клубу. участь у виробництві кіно, відео, теле-продукції. підготовка і організація виступів, інтерв'ю керівництва, спікерів компанії в ЗМІ.
Пабліситі за допомогою спеціальної продукції: публікація річних звітів; видання фірмових проспектів, каталогів, буклетів; видання фірмового журналу, газети, корпоративного бюлетеня; публікації листівок; інтернет ПР; підготовка сувенірної продукції і іншої фірмової атрибутики.
Організація спеціальних ПР – заходів (промо-акцій): організація семінарів, круглих столів для клієнтів; організація презентацій, церемоній відкриття; організація «днів відчинених дверей», ювілеїв компанії, демонстрацій новинок та інших спеціальних акцій;
Участь/організація: спонсорської діяльності компанії; організація добродійної діяльності; організація виставкової діяльності.
Для прямих відносин з громадськістю переважно використовуються засоби і заходи паблік рілейшнз, які підлягають контролю з боку організації. Нижче наведено стислі характеристики кожного із них. Під час вивчення даного питання обов’язково потрібно звернути увагу на технологію їх створення і проведення, оскільки від того, як вони розроблені, яким чином до їх проведення підготувалися, наскільки вони етичні і привабливі – так і буде їх сприймати громадськість і реагувати на них. Отже, до них належать: Лист – писаний короткий текст, розміром в 1-2 сторінки, призначений для повідомлення про що-небудь, спілкування з кимось на відстані, а також відповідна поштова кореспонденція. Листи бувають діловими і особистими (формальними і неформальними). Який лист обрати для передання інформації – залежить від поставлених цілей і встановлених стосунків між відправником і одержувачем інформації. Проте кожен лист починається з особистого звернення до адресата. Види ділових листів представлені у табл. 5.1.
Інформативний реліз – те саме, що і лист, тільки не носить особистого характеру. Серед них виділяються: бізнес-релізи; спеціальні релізи для споживачів з інформацією про товар; фінансовий реліз, спрямований на акціонерів.
Запрошення – письмове або усне прохання конкретну особу прийти кудись, зробити щось . В основному друкується на листівках і доставляється в конвертах по пошті або кур’єром.
Проспект, буклет, брошура, листівка, заявка, пропозиція відносяться до друкованої продукції, яка видається організацією для поширення інформації про свою діяльність серед цільових аудиторій.
Промови і виступи – публічний виступ перших осіб підприємства перед громадськістю з метою її інформування про події, які відбуваються на ньому, озвучення певних позицій, представлення тощо.
Основні принципи побудови промов: лаконічність; забезпечення контакту з аудиторією; гумор; хороша побудова мови, дикція;
Структура промови: вступ, основна частина, висновки. Для побудови промови потрібно: мати інформацію про місце, час, склад аудиторії; знати мету виступу – інформувати, переконати, поздоровити, розважити; у тексті використовувати короткі зрозумілі фрази; не давати велику кількість статистичної інформації і спеціальної термінології.
У підготовці тексту виступу чи промови можуть бути використані прийоми, які наведено у табл. 5.2. Проведення переговорів – спілкування зацікавлених осіб, обговорення з метою з’ясування думок, настроїв сторін або укладення угоди. Для їх ефективного проведення потрібно: Прийняти рішення, чи потрібні вони взагалі. Визначитися з тим, що потрібно отримати і якою ціною. Підшукати альтернативні рішення, якщо переговори вийдуть невдалими. Зібрати інформацію про учасників переговорів та ситуацію, яка склалася. Далі – справа техніки. Успіх переговорів передусім залежить від того: як люди представляються один одному у прямому і переносному значенні; яким чином вони здобувають довіру один до одного; як звертаються: агресивно, недбало, зацікавлено тощо; яку стратегію переговорів (домінанти, взаємних компромісів, маніпулювання) обрав кожен із учасників; які критерії і аргументи використовуються, якими методами досягається взаємна угода; яка технологія використовується у “розставлянні сіток” та виходу із небажаних становищ. Часто під час переговорів партнером використовується ряд прийомів (табл. 5.3), які спрямовані на отримання для нього найвищої вигоди, відмежування від співбесідника. В основному вони орієнтовані на виклик психологічної нерівноваги, збентеження, в наслідок чого людина перестає себе контролювати, може наробити помилок і не здатна досягти поставленої мети переговорів. Отже важливим аспектом є внутрішня готовність комунікатора до використання подібних прийомів і його адекватна реакція на них.
Читайте також:
|
||||||||
|