Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






D: Link each sentence opening with a suitable ending. There are options possible.

1. I never expected a. to go away this summer.

2. I don't imagine b. it would rain.

3. I don't suppose c. she was telling the truth.

4. We don't plan d. to cause any damage.

5. She didn't think e. I would get first prize.

6. I don't want f. we'll be able to go away this year.

7. He didn't believe g. you to phone so late.

8. They don't intend h. it will be fine enough for a picnic.

 

 

Exercise 5.Match the actual words spoken with their reports.

1. No, I've definitely taken it.

2. I don't think I took it.

3. Don't worry, I've taken it. It's all right!

4. What about me? Perhaps I took it?

5. OK, perhaps I did take it after all.

6. Yes, I took it. I took it, I tell you!

7. Yes, that's quite correct. I took it.

8. No, I certainly didn't take it, I can assure you.

9. You may not believe me, but actually I took it.

10. You see, it's like this. I've taken it.

a) Jim admitted that he might have taken it.

b) Sue denied that she had taken it.

c) Harry doubted whether he had taken it.

d) Diana explained that she had taken it.

e) Bill insisted he had taken it.

f) Mary suggested that she had taken it.

g) Ted confirmed that he had taken it.

h) Ruth claimed that she had taken it.

i) Charles repeated that he had taken it.

j) Sally reassured us that she had taken it.

Exercise 6. Make use of the confusables below to report the sentences.




Переглядів: 507

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
INDIRECT REPORT STRUCTURES WITH REPORTING VERBS | A: claim VS demand; persuade / convince VS assure / reassure; suggest / propose VS offer; admit VS acknowledge.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.