МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Порядок виконання роботи
1. Вибрати варіант індивідуального завдання з табл. 5.1 згідно з номером студента у списку групи. Вирішити диференціальне рівняння двома з наступних методів для двох значень кроку інтегрування h=0.01; 0.001: 1) Метод Ейлера. Розглянемо два варіанти виводу розрахункових формул · варіант 1 (аналітичний) у=f (x,y)
· варіант 2 (графічний)
Наступні розрахункові формули приводяться без виводу.
2) Модифікований метод Ейлера (варіант 1) уi+1=уi+hf(xi+h/2, yi+hf(xi,yi)/2), xi+1=xi+h.
3) Модифікований метод Эйлера (варіант 2) уi+1=уi+(h/2)[f(xi,yi)+f(xi,+h,yi+hf(xi,yi))], xi+1=xi+h.
4) Метод Рунге-Кутта третього порядку уi+1=уi+(k1+4k2+k3)/6, k1=hf(xi, yi), k2=hf(xi+h/2, yi+k1/2), k3=hf(xi+h, yi+2k2-k1), xi+1=xi+h.
5) Метод Рунге-Кутта четвертого порядку уi+1=уi+(k1+2k2+2k3+k4)/6, k1=hf(xi,yi), k2=hf(xi+h/2, yi+k1/2), k3=hf(xi+h/2, yi+k2/2), k4=hf(xi+h, yi+k3), xi+1=xi+h, де уi+1,уi - значення шуканої функції в точках xi+1, xi відповідно, індекс i показує номер кроку інтегрування, h - крок інтегрування. Початкові умови при чисельному інтегруванні враховуються на нульовому кроці: i=0, x=x0, y=y0.
Таблиця 5.1. Варіанти індивідуальних завдань
2. Оформити результати розрахункіув у вигляді таблиці 5.2.
Таблиця 5.2. Результати розрахунків
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|