МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Баланс матеріальних ресурсів
В результаті запровадження заходів з економії матеріальних ресурсів знижується норма витрати основних матеріальних ресурсів. Економія матеріалів розраховується за формулою 2.10: , (2.10) де ЕМРі – економія і-того виду матеріального ресурсу, нат.од.; Нм1, Нм0 – норма витрати матеріального ресурсу відповідно у плановому і звітному періоді, нат.од./шт.; Ов – обсяг виробництва продукції із і-того виду матеріального ресурсу, шт. Далі розраховуємо економію у грошовому виразі (формула 2.11): , (2.11) де ЦМРі – ціна і-того виду матеріального ресурсу, грн./нат.од. Розрахунки проведені у розділі 2 зводимо у «Баланс матеріальних ресурсів» (таблиця 2.5).
Таблиця 2.5 – Баланс матеріальних ресурсів
Розділ 3. План з праці і заробітної плати
3.1. Визначення планової чисельності основних робітників
Планова чисельність основних робітників визначається за трудомісткістю виробничої програми. (формула 3.1).
, (3.1) де – плановий обсяг робіт на виготовлення всіх виробів, що входять до виробничої програми, нормо-год.; – плановий реальний фонд робочого часу одного середньооблікового робітника, год.; – плановий коефіцієнт виконання норм виробітку (0,8-1,1). Плановий обсяг робіт на виготовлення і-того виду продукції ( ) розраховують за формулою 3.2. , (3.2)
де – час на j-ту технологічну операцію для виготовлення і-тої продукції, хв./шт.; ВПі – валова продукція і-того виду, шт. Загальну величину нормо-годин для виготовлення всіх виробів, що входять до виробничої програми знаходимо за формулою 3.3.
, (3.3)
Плановий реальний фонд робочого часу одного робітника розраховують, виходячи із балансу робочого часу одного робітника (таблиця 3.1).
Таблиця 3.1 – Розрахунок балансу робочого часу
Розрахунок планової чисельності основних робітників зводимо до таблиця 3.2.
Таблиця 3.2 – Розрахунок планової чисельності основних робітників
3.2. Визначення планової чисельності допоміжних робітників
Чисельність допоміжних робітників визначаємо за нормою співвідношення допоміжних робітників до основних та за нормами обслуговування. Розрахунок зводимо до таблиці 3.3.
Таблиця 3.3 – Склад і планова чисельність допоміжних робітників
Чисельність допоміжних робітників, що визначається за нормами обслуговування ( ), розраховують за формулою 3.4:
, (3.4) де КО– загальна кількість обладнання, які необхідно обслуговувати робітникам, од.; Зоб – кількість змін роботи обладнання, змін (1,5-1,8); Кяо– коефіцієнт переводу явочної чисельності в облікову. , де НР – плановий відсоток невиходів робітників на роботу, %.
де НЯ – неявки робітників на роботу, днів; НФр.ч. – номінальний фонд робочого часу, днів. НО – норма обслуговування (кількість обладнання) на одного робітника, од. де Тн.о. – норма часу обслуговування одного обладнання, год. Чисельність допоміжних робітників, що визначається за кількістю робочих місць, розраховують за формулою 3.5:
, (3.5) де КРМ – кількість робочих місць (для комірника – 2; для електрокарника – 4); З – кількість змін роботи підприємства (2 зміни).
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|