МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 11. Стратегічне цілепокладання та управлінське рішенняТема 10. Програми та проекти як організаційна форма цілепокладання Модуль 3. Цілепокладання в управлінні Тема 9. Соціальний контроль та ефективність управління Тема 8. Управлінські відносини та діяльність Модуль 2. Система соціального управління Тема 7. Сутність, зміст та структурні елементи системи управління
Лекції – 2 год., практичні заняття – 2 год.
Сутність системного підходу в управлінні. Основні підходи до вивчення управлінських систем: конкретно-історичний, комплексний, аспектний, системний. Поняття про систему соціального управління та характеристика його підсистем та елементів. Підсистеми: структурно-функціональна, інформаційно-поведінкова, саморозвитку. Властивості системи соціального управління.
Література: 3; 5; 6; 9–12; 15; 24; 28; 35
Лекції – 2 год., практичні заняття – 2 год.
Сутність та зміст управлінських відносин. Структура і характер управлінських відносин. Види і рівні управлінських відносин. Суб’єктно-об’єктний базис управлінських відносин. Місце та роль управлінських відносин у системі суспільних відносин. Стилі та типи управління. Формальні та неформальні управлінські відносини. Управлінські відносини центризму та самоуправління, субординації та координації, влади та підпорядкування. Управлінські відносини відповідальності, організації, дисципліни, ініціативи.
Література: 4; 9–12; 15; 23–25; 28–30; 32; 34
Лекції – 2 год., практичні заняття – 2 год.
Сутність та зміст соціальної ефективності управління в суспільстві. Критерії та показники ефективності управління. Рівні соціальних критеріїв: загальна соціальна ефективність систем управління, спеціальна соціальна ефективність управління, конкретна соціальна ефективність управлінських зусиль. Сутність та види аналізу і оцінювання ефективності управління. Соціальний контроль за управлінською діяльністю. Комплексний характер результатів соціального управління.
Література: 1; 6; 7–9; 24; 27; 28
Лекції – 0 год., практичні заняття – 0 год.
Сутність і зміст соціального програмування, проектування, прогнозування, моделювання, цілепокладання, соціальної координації, мотивації, контролю. Інформаційне забезпечення соціального управління. Поняття комплексної програми соціального управління.
Література: 10; 11; 16; 19; 21; 23; 26; 29; 31; 33
Лекції – 0 год., практичні заняття – 0 год.
Сутність та завдання цілепокладання. Стратегічне управління. Рівні управлінської стратегії. Складники стратегічного плану. Стратегія — ресурс антикризового управління. Причини соціальних криз та способи їх подолання. Типи та види управлінських рішень. Рівні прийняття управлінських рішень (рутинний, селективний, адаптаційний, інноваційний).
Література:1; 5; 9; 14; 18; 20; 21; 24; 26; 29; 35 Читайте також:
|
||||||||
|