МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Стратегічне управління та формування програми діяльності органу державної влади.
На сучасному етапі розвитку української держави та її політико-адміністративних інститутів важлива оптимізаційна роль належить запровадженню корпоративних методик і технологій стратегічного управління. Саме корпоративні стратегії за своєю методологією спрямовані на забезпечення цілеспрямованості та системності запровадження стратегічних ініціатив у системі органів державної влади. Систематизуючи основні дослідницькі підходи до розуміння сутності корпоративної стратегії та визначення її місця в системі стратегічного управління органами державної влади, слід особливу увагу приділити аналізу її основних характеристик. До таких характеристик варто віднести: - масштаб діяльності органу державної влади, що визначає, якими видами та напрямами діяльності він повинна займатися; - зв'язок складових, який показує, що лежить в основі узгодження структурних підрозділів між - метод управління масштабом і зв'язком (метод внутрішнього розвитку, створення стратегічного союзу), що використовується для зміни масштабів і забезпечення внутрішньої єдності організації [6, с. 311]. Виходячи із цього, слід відзначити, що в такому контексті стратегічне управління виступає важливим інструментом розширення масштабності функціональних повноважень органів державної влади. Таке розуміння функціональної сутності корпоративних стратегій передусім спрямоване на внутрішній розвиток організаційних структур органів державної влади, а також на створення відповідних локальних стратегічних об'єднань з метою реалізації спільних стратегічних завдань. У такому разі корпоративні стратегії відіграють особливо важливу роль, оскільки саме вони і є основою організаційного розвитку системи органів державної влади, а з іншого боку - гарантією результативності та ефективності здійснення ними своїх функціональних повноважень в умовах успішного виконання певних стратегічних завдань. Розробляючи корпоративну стратегію як один із оптимізаційних механізмів стратегічного управління в діяльності органів державної влади варто звернути увагу на рівень управлінської ієрархії, для якого розробляється стратегія. У системі діяльності органів державної влади існують багатофункціональні корпорації, на які покладається виконання декількох видів управлінської діяльності. Дотримуючись традицій його підходу до розуміння корпоративних стратегії в управлінській діяльності, слід звернути увагу на концепцію американського вченого А. Голда, який доводить, що в системі управлінської діяльності функціонує три види стратегій: корпоративні, ділові та функціональні, ці три рівні стратегій утворюють ієрархічну структуру.. Виходячи із цього, стратегічна діяльність органів державної влади, які набувають характеристик корпоративного центру, нових модернізаційних форм, які проявляються через таке: - автономний вплив: структурний підрозділ органу державної влади підвищує автономну якість роботи організаційних одиниць; - вплив взаємозв'язків: структурний підрозділ органу державної збільшує цінність взаємозв'язків між організаційними одиницями; - функціональний вплив: конкретний орган державної влади забезпечує функціональне управління своїх організаційних одиниць; - корпоративний розвиток: організаційна структура органу державної влади створює структуру портфеля організаційних одиниць, які забезпечують ефективність реалізації відповідних державно-управлінських рішень [9]. Відтак, корпоративна стратегія в системі стратегічного управління органів державної влади виконує відповідною мірою оптимізаційну роль, яка розкривається через реалізацію її функціонального призначення. Його сутність зводиться до: - модернізації та забезпечення внутрішнього розвитку структурних підрозділів органів державної влади; - запровадження нових модернізацій них форм управлінської діяльності в напрямі реалізації стратегічних завдань розвитку структурних підрозділів органів державної влади; - посилення інтеграційної складової у стратегічній діяльності органів державної влади через створення так званих стратегіях союзів, які в певний спосіб забезпечують ефективність виконання окремих стратегічних ініціатив. Перевагою впровадження корпоративних стратегій у стратегічному управлінні органів державної влади є створення та запровадження так званих корпоративних форм функціональної взаємодії органів державної влади в реалізації стратегічних завдань розвитку держави.
Рис.4. Зовнішнє оточення органу державної влади
|
||||||||
|