МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Галузі корекційної педагогікиКорекційна педагогіка є самостійною галуззю у системі педагогічних наук. Корекційна педагогіка є педагогічною наукою, користується її термінологією, має із загальною педагогікою спільний предмет (виховання і розвиток особистості) і єдину мету. Водночас корекційна педагогіка — це самостійна наука, яка має свою концепцію, розв'язує певні завдання і поділяється на галузі, кожна з яких спрямована на роботу з людьми з певними порушеннями розвитку. Галузями колекційної педагогіки традиційно є: сурдопедагогіка вивчає питання виховання і навчання дітей з порушеннями слуху; J тифлопедагогіка питання виховання і навчання дітей з порушеннями зору; олігофрснопедагогіка питання виховання і навчання дітей з порушеннями інтелекту; логопедія та логодидактика питання вивчення та виправлення порушень мовлення у дітей та дорослих, особливості навчання й виховання дітей-логопатів У сучасній корекційній педагогіці як самостійні теорії й педагогічні системи спеціальної корекційно-реабілітаційної освіти виокремились такі галузі (виділено й описано В. M. Синьовим) [6, c.l7]: - навчання і виховання дітей із затримкою психічного розвитку; - навчання і виховання дітей з порушеннями опорно- рухового апарату; - навчання, виховання і корекція розвитку дітей з емоційними порушеннями (зокрема, при аутизмі та аутис- тичних рисах особистості); - навчання і виховання дітей із складними, комплексними порушеннями розвитку; - навчання і виховання дітей із вираженою девіантною поведінкою. Сучасні галузі корекційної педагогіки України є на часі в стадії становлення. Місце корекційної педагогіки у системі педагогічних наук, зв'язок з іншими науками Клінічними основами корекційної педагогіки слугують: анатомія, фізіологія і патологія людини; психопатологія; невропатологія; генетика; клініка розумової відсталості. Використання знань цих галузейдопомагає у проведенні психолого-педагогічної діагностики, розробці корекційних програм, доборі методів роботи з дітьми, що потребують корекції психофізичного розвитку. Досить тісно корекційна педагогіка пов'язана із спеціальною психологією, яка виконує роль психологічного фундаменту у навчанні, вихованні дітей, корекційній роботі з ними. Корекційна педагогіка використовує знання вікової і педагогічної психології, соціальної педагогіки і психології. Сама ж корекційна педагогіка слугує базою для спеціальних методик навчання та виховання учнів з психічними і (або) фізичними порушеннями.
|
||||||||
|