Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Варіант №17

 

1. Чим тавтологія відрізняється від тотожності?

2. Чим порівнянні поняття відрізняються від непорівнянних?

3. Чому неможливо зробити висновок у силогізмі, який складається з двох заперечувальних засновків?

4. Що таке підміна тези та який закон логіки вона порушує?

5. Що таке «неявне визначення поняття»?

6. Як обертається судження О? Наведіть приклад.

7. Встановіть фігуру та наведіть приклад модусу Dimaris

8. Що таке модальність?

9. Які обставини передують формуванню гіпотези?

10. Наведіть приклад отримання хибної відповіді та поясніть причину помилки у випадку застосування методу єдиної подібності.

Варіант №18

 

1. Що таке «таблиці істинності»?

2. Що таке «сумісні поняття»? Наведіть приклад.

3. Чому визначення поняття не повинно бути заперечувальним?

4. Що таке «втрата тези» та який закон логіки вона порушує?

5. Встановіть фігуру та наведіть приклад модусу Fesapo

6. Що таке перетворення та як воно проводиться?

7. На чому засновано софізм «аргумент до справедливості»?

8. Які три обов’язкові правила простого категоричного силогізму?

9. На які групи розподіляються судження за ознакою модальності?

10. Чим прогресивний сорит відрізняється від регресивного?

Варіант №19

 

1. Що таке еквівалентність висловлювань?

2. Чим обман відрізняється від помилки?

3. Що таке «крайні терміни» у силогізмі?

4. Чим сумісні поняття відрізняються від несумісних?

5. Як перетворюється судження типу А? Наведіть приклад.

6. Встановіть фігуру та наведіть приклад модусу Fresion

7. Чи можливе застосування у визначенні поняття інших, невідомих понять, термінів та чому?

8. На чому заснований софізм «подвійна бухгалтерія» («подвійний стандарт »)?

9. Який закон діалектики робить неможливим абсолютно достовірні індуктивні умовиводи?

10. Яка загальна характеристика визначає судження за принципом розрізнення об’єктивно можливого, дійсного і необхідного?

Варіант №20

 

1. Що таке кон’юнкція? Які її правила?

2. Що таке підпорядкування поняття?

3. Що таке «суб’єкт» у судженні?

4. Де та коли були винайдені софізми?

5. У чому суть генетичного визначення поняття?

6. Як перетворюється судження типу Е? Наведіть приклад.

7. Чи можливо у модусах третьої фігури простого категоричного силогізму отримати загальний висновок?

8. Навіщо потрібна індукція, якщо дедукція дає абсолютно справжні відповіді?

9. Як потрібно проводити обернення суджень (A, E, I, O)?

10. Наведіть приклад отримання хибної відповіді у випадку застосування поєднаного методу подібності та відмінності.




Переглядів: 657

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіант №13 | Варіант №21

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.