Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






II Основна частина

I Вступна частина

План уроку

-Організаційний момент.Привітання

-Введення в іншомовну атмосферу

A poem. How nice to be at school

When the wind is very cool

Autumn wind is blowing down

It’s ………. In the town.

Guess the riddle. The days are shot and nights are long.

There are no birds to sing the song

And lots of rain –you must remember

It is the weather in……..

(November)

 

-Закріплення вивченого лексичного матеріалу.

Лексична гра. Read and translate the words.

to feel all right

to feel bad

a sore throat

a terrible headache

a chemist

a headache

a backache

to sneeze

to cough

a high temperature

to catch a cold

toothache

 

-Робота в групах

T: Image you are a doctor, you should give some advise to your patients.

Match the parts of the sentences.

 

If you have a headache you should- take some medicine.

If you can’t sleep you should – have a walk outdoors.

If you have a toothache you should- go to the dentist.

If you have a pain in the heart you should- call a doctor and go to bed.

If you have a cold you should- drink warm milk with honey.

 

-Робота з підручником Ex.24,p.58

 

Look at the pictures and match them with the dialogues below.

 

 

-Робота в парах

Ask the questions and act out an answer

T: Image a situations. One of you is a patient, one of you is a doctor. A doctor should give a good advice to his patient.

 

P1. I feel bad.

P2. What’s the matter?

P1.I’ve got a ….

P2. I think you should….

 

For P2 For P1
- drink some water - headache
- rest - a backache
- take some medicine - sore throat
- see a doctor - a temperature
- lie down - a cold

 

 

-Перевірка домашнього завдання

а) Аудіювання діалогу

 

в) учні розігрують діалог в групах

-Музична хвилинка

A Song “Show me you eyes”

 

- Робота в зошитах

T: Match the halves and read some English proverbs about health

(Учні складають англійські прислів’я про здоров’я і записують їх у зошити)

 

A sound mind in a sound body
After dinner sit a while after supper walk a mile
An apple a day keeps the doctor away
Early to bed and early to rise makes a man healthy, wealthy and wise
Live not to eat but eat to live

 

 

- Робота в парах. Складання діалогу з поданих реплік

T: Put the dialogue between the doctor and his patient in the correct order.

Ex3, p.94

 


Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II частина.
  5. II. Основна частина
  6. II. Основна частина
  7. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  8. III Заключна частина
  9. III Заключна частина
  10. III Заключна частина
  11. III Заключна частина




Переглядів: 2639

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Система контролю доступу | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.