МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Основні правила успішного грудного вигодовування1. Прикладання дитини до грудей матері протягом першої години життя при відсутності протипоказань. 2. Цілодобове спільне перебування матері з дитиною. 3. Правильне прикладання дитини до грудей матері. 4. Грудне вигодовування за вимогою дитини в тому числі вночі. 5. Не давати дитині до 6 місяців ніяких інших продуктів і рідини, за виключенням випадків, зумовлених медичними показаннями. 6. Не використовувати соски, пустушки. 7. Виключно грудне вигодовування до 6 місяців. 8. Обов’язкове введення адекватного прикорму з 6 місяців. 9. Продовження грудного вигодовування до 1 року а при можливості і довше.
У віці 6 місяців грудне молоко залишається основним продуктом, для дитини, але виникає необхідність у розширенні раціону харчування дитини та введенні до нього додаткових продуктів (прикорму) Грудне молоко саме у віці 6 місяців уже не може задовольнити потребу дитини в калоріях, мікронутрієнтах, насамперед залізі, для забезпечення її нормального розвитку. Прикорм – це продукти харчування, які вводяться в доповнення до грудного молока (молочної суміші у разі штучного вигодовування) дитині першого року життя. Перед введенням прикорму потрібно впевнитись у готовності дитини до цього.
Ознаки готовності дитини до введення прикорму:
- тримає голову; - сидить практично без підтримки ( в стільчику для годування); - відкриває рот, коли підносять ложку з їдою; - відвертається від ложки з їдою, коли не голодна; - закриває рот з ложкою в роті, тримає їжу в роті, а потім ковтає, а не виштовхує і не випльовує.
Продукти прикорму з підвищеним вмістом заліза:
- каші, промислового виробництва, збагачені залізом; - м’ясо; - риба; - яєчний жовток; - добре проварені бобові (квасоля, горох).
|
||||||||
|