МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Програма навчальної дисципліни «Ділова іноземна мова професійного спрямування»МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТРАНСПОРТНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
«ДІЛОВА ІНОЗЕМНА МОВА ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ» РОБОЧА ПРОГРАМА КУРСУ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ З ДИСЦИПЛІНИ для студентів IV курсу заочної форми навчання напряму підготовки 6.020107«Туризм» за кредитно-модульною системою
Київ НТУ 2015 МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТРАНСПОРТНИЙ УНІВЕРСИТЕТ КАФЕДРА ІНОЗЕМНИХ МОВ «ДІЛОВА ІНОЗЕМНА МОВА ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ» РОБОЧА ПРОГРАМА КУРСУ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ З ДИСЦИПЛІНИ для студентів ІV курсу заочної форми навчання напряму підготовки 6.020107 «Туризм» за кредитно-модульною системою
ЗАТВЕРДЖЕНО на засіданні навчально-методичної Ради Національного транспортного університету Протокол № _____ від «……» ______ 2015 р. Проректор, професор ___________________ М.О. Білякович
Київ НТУ 2015
Робоча програма курсу та методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни «Ділова іноземна мова професійного спрямування» для студентів ІV курсу заочної форми навчання напряму підготовки 6.020107 «Туризм» за кредитно-модульною системою / Укл. О.Л. Колесникова, О.В. Комаринська. – К.: НТУ, 2015. – с.
Відповідальний за випуск : асистент О.Л. Колесникова
Навчальне видання
Складене за вимогами кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих навчальних закладах та узгоджене з примірною структурою змісту навчального курсу, рекомендованого Європейською Кредитно-Трансферною Системою (ECTS).
О.Л. Колесникова 2015 Національний транспортний університет, 2015
ЗМІСТ
ВСТУП
Удосконалення заочної форми навчання в системі вузів є передумовою забезпечення народного господарства висококваліфікованими спеціалістами. В сучасних умовах підвищення ролі фундаментальних наук у теоретичній та професійній підготовці спеціалістів важливого значення набуває практичне володіння іноземною мовою. Воно є невід’ємною умовою сучасної підготовки спеціалістів вищими учбовими закладами. Для студентів заочної форми навчання головним методом освоєння курсу є самостійна робота з навчально-методичним матеріалом. У разі виникнення та неможливості самостійного виконання контрольних завдань потрібно звернутись за консультацією до викладачів кафедри. До заліку та іспиту студенти допускаються після виконання та позитивного захисту ними контрольних робіт.
1 РОБОЧА ПРОГРАМА КУРСУ
1.1 Опис дисципліни «Ділова іноземна мова професійного спрямування»
Предмет «Ділова іноземна мова професійного спрямування» − нормативна дисципліна, яка вивчається у вищих закладах освіти IV рівня акредитації при підготовці фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр в циклі гуманітарних дисциплін з метою навчання майбутніх фахівців практичному володінню іноземною мовою та формування у них необхідної комунікативної спроможності в сферах професійного та ситуативного спілкування в усній і письмовій формах Мета залікового модуля:підготовка спеціалістів, які володіють іноземною мовою у ситуаціях професійного спілкування. Студент повинен знати: - граматичні правила вживання артикля, присвійного відмінка, субстантивованих прикметників, утворювати множину нерегулярних іменників, визначати форми та функції інфінітива та герундія, типи предикатів, правильний порядок прикметників в означальних фразах, коректно вживати відносні займенники і релятивні речення; - правила узгодження підмета та присудка в англійській мові; - основні правила пунктуації та як коректно застосовувати їх на письмі; - лексику та мовні зразки, що вивчалися впродовж курсу. Студент повинен уміти: - передавати зміст прочитаного тексту, застосовуючи вивчені структурні елементи мовлення; - орфографічно правильно писати лексичні одиниці; - правильно артикуляційно та інтонаційно прочитати, адекватно інтерпретувати та в достатній мірі зрозуміти англомовний текст професійного спрямування з використанням англо-українського словника. Контрольні роботи, залік та екзаменє підсумковими формами контролю знань студентів за результатами загальної підготовки у терміни, встановлені навчальним планом. Дисципліна «Ділова іноземна мова професійного спрямування» введена у навчальний план як гуманітарна дисципліна. Вивчення її передбачене навчальним планом у третьому − восьмому семестрах. Кожного семестру студент виконує 1 контрольну роботу, складає заліки у третьому, п’ятому, шостому, сьомому семестрах та іспити у четвертому та восьмому семестрах. Міждисциплінарні зв’язки:дисципліна «Ділова іноземна мова професійного спрямування» вивчається протягом другого-четвертого років навчання за ОКР «Бакалавр». Дисципліна має зв’язок з другою іноземною мовою професійного спрямування, організацією діяльності туроператора, організацією транспортних подорожей, стратегічним управлінням в туризмі, маркетингом в туризмі та іншими дисциплінами, які вивчаються майбутніми фахівцями протягом другого-четвертого років навчання. Основні параметри стосовно опису дисципліни «Ділова іноземна мова професійного спрямування» наведені в табл. 1.1.
Таблиця 1.1. − Основні параметри дисципліни
Програма навчальної дисципліни «Ділова іноземна мова професійного спрямування» Модуль 1
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|