Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Загальні положення про здійснення закупівлі.

Основним законодавчим актом, що регламентує здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, є прийнятий Верховною Радою Закон України «Про здійснення державних закупівель», який розповсюдив свою дію для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Дія цього Закону не поширюється на товари, роботи і послуги, що:пов’язані з розробленням дизайну, виготовленням захищеного паперу, банкнот, монет і державних нагород України, їх зберіганням, транспортуванням та обліком; здійснюється закордонними дипломатичними установами; становить державну таємницю; послуги, необхідні для здійснення державних запозичень, обслуговування і погашення державного боргу;товари і послуги, закупівля яких здійснюється для підготовки і проведення виборів та референдумів в Україні; тощо.

Відповідно до ст. 2 Закону України його слід застосовувати до всіх замовників та закупівель товарів, робіт і послуг, за умови, що вартість предмета закупівлі (без урахування податку на додану вартість):

1. товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень,

2. робіт - 1 мільйон гривень.

Закупівля здійснюється відповідно до річного плану (зміни до нього), який надсилається до органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (органів державної казначейської служби України), або обслуговуючого банку за місцем обслуговування замовника протягом п’яти робочих днів з дня його затвердження, а також замовник безоплатно його оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (Міністерство економічного розвитку і торгілі України) «Державні закупівлі» (https://tender.me.gov.ua) – українською та додатково оприлюднена англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну:

ü для товарів - 200 тисячам євро;

ü для послуг - 300 тисячам євро;

ü для робіт - 500 тисячам євро.

а також на власному веб-сайті або за його відсутності на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.

21. Поняття, суб’єкти та процедури державних закупівель.

Державна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг.

Суб’єкти державних закупівель:

І. Генеральний замовник: головна функція генерального замовника, це проведення процедури закупівлі, вибір її переможця(ів) та укладення з ним(и) рамкової угоди, на підставі якої замовники, укладають договори про закупівлю, за якими замовники проводять оплату з своїх рахунків за поставлені їм товари чи надані послуги.

1.1. орган державної влади;

1.2. державна, комунальна установа чи організація, визначені відповідальними за організацію і проведення процедур закупівель в інтересах замовників за рамковими угодами;

Генеральний замовник проводить процедуру закупівлі переважно для потреб замовників, які відповідним рішенням Кабінету Міністрів України (для державного бюджету) чи місцевими державними адміністраціями/виконавчими органами місцевих рад (для місцевих бюджетів) визначені як сторони рамкової угоди, укладеної в їх інтересах генеральним замовником за результатами проведеної ним процедури закупівлі та не укладає такі договори про закупівлю.

ІІ. Замовники:

2.1. органи державної влади;

2.2. органи місцевого самоврядування;

2.3. юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі за наявності однієї з таких ознак:

а) юридична особа є одержувачем бюджетних коштів та уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, в межах такого фінансування;

б) органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи;

в) у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків.

2.4. фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка письмово підтвердила намір взяти участь у процедурі закупівлі та/або подала пропозицію конкурсних торгів, або цінову пропозицію, або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.

Замовник (генеральний замовник) безоплатно подає для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу, інформацію про закупівлю та утворює Комітет з конкурсних торгів, який діє на підставі Типового положення про комітет з конкурсних торгів, який розробляється та затверджується Уповноваженим органом.

Склад комітету з конкурсних торгів (не менше п’яти осіб: голова, секретар, члени, які можуть пройти навчання з питань організації та здійснення закупівель.).

Комітет з конкурсних торгів: планує проведення процедур закупівель; складає та затверджує річний план державних закупівель; здійснює вибір процедури закупівлі; проводить процедури закупівель, попередню кваліфікацію учасників; забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань державних закупівель;

Рішення комітету з конкурсних торгів оформляється протоколом, який підписується всіма членами комітету.

Закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур (стаття 12 Закону України):

Ø відкриті торги;

Ø двоступеневі торги;

Ø запит цінових пропозицій;

Ø попередня кваліфікація учасників;

Ø переговорна процедура закупівлі.

 




Переглядів: 571

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Корпоративні конфлікти: поняття, види. | Порядок проведення процедури відкритих торгів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.