Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






В.М.Шоботов. Цивільна оборона: Навчальний посібник. – Київ: «Центр навчальної літератури», 2004. – 438

9. О.П.Депутат, І.В.Коваленко, І.С.Мужик. Цивільна оборона // Навчальний посібник за редакцією полковника В.С.Франчука.- Львів.- “Афіша”.- 2000.

Додаткова:

1. Ю.С.Скобло. Безпека життєдіяльності // Навчальний посібник. – К.: 2003 р.

2. І. П. Пістун. Безпека життєдіяльності.// Навчальний посібник.- Суми.-2000

3. В. М. Лапін. Безпека життєдіяльності людини.// Навчальний посібник.-К.:2000

4. Миценко І.М. Забезпечення життєдіяльності людини в навколишньому середовищі. – Кіровоград, 1998.

5. Крикунов Г.Н, Беліков А.С., Залунін В.Ф., Довгаль В.Ф. Безпека життєдіяльності. Ч.1, 2. – Дніпропетровськ: Пороги, 1992.

6. Крикунов Г.Н, Беліков А.С., Залунін В.Ф., Довгаль В.Ф. Безпека життєдіяльності. Ч.3. – Дніпропетровськ: УкОІМА-прес, 1995.

Методичні вказівки щодо підготовки до семінару:

В часи самостійної роботи (4 години) уважно переглянути конспект лекцій (тема 3.Правові основи діяльності ЦО Україниї), прочитати розділ ІІІ «Захист населення у НС» стор.820 – 167 навчального посібника В.М. Шоботова «Цивільна оборона» (Л-8), та користуватися методичною розробкою університету з дисципліни «Цивільна оборона». При необхідності законспектувати основні положення питань, що розглядаються. На семінарі дозволяється користуватися власним конспектом.

На семінарі:

1. Протягом 15 хв. відповісти на 11 тестів з питань захисту населення у НС. Для цього необхідно знати:

– Порядок встановлення, скасування та термін дії правових режимів воєнного та надзвичайного стану на всій території України та в окремому її регіоні.

– На які органи покладаються функції оповіщення населення про надзвичайні ситуації.

– Визначення загальної та часткової евакуації населення, та якими органами влади вона запроваджується на загальнодержавному, регіональному та місцевому рівнях.

– Зони радіаційного забруднення місцевості та якою щільністю вони характеризуються.

– Режими радіаційного захисту населення та які вони передбачають заходи захисту.

2.Протягом 20 хв. бути готовим доповісти:

– Які нормативно-правові акти діють в Україні з питань з питань захисту населення у НС.

– Пояснити принципи державної політики та основні заходи захисту населення у НС.

– Основні положення правових режимів воєнного та надзвичайного стану.

– Основні поняття щодо оповіщення та евакуації населення у НС.

3.Протягом 10 хв. бути готовим доповісти наступні питання:

– Поняття стійкості об’єктів народного господарювання.

– Призначення і основні функції державної служби медицини катастроф.

4.Протягом 20 хв. бути готовим доповісти наступні питання:

– Зони радіаційного забруднення місцевості та які вони передбачають обмеження діяльності населення.

– Режими радіаційного захисту населення та які заходи захисту вони передбачають.

– Засоби колективного захисту населення та їх основне призначення.

– Індивідуальні засоби захисту населення та порядок ними користування.

 

ВІДПОВІДІ НА ТЕСТИ

Номера питань Номера тестів
В А А А А А В А А В
В В В В В В В В В В
Г А В А В А В А В А
В А А А А А А А А Б
А Б А Б Б Г В Б Б А
В А Б В Б Б В А Б В
Б Б Б А Б А Б Б Б А
Б Б В Б Б В Б Г В Б
А Б В Г А Б В Б А Б
А Б В А Б В А Б В А
А В Б В Г А Б А В Г

 

 

В.М. Шоботов «Цивільна оборона»

Розділ 7. Ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. Види навчальної діяльності учнів на уроці
  3. Відповідність рейтингових оцінок за окремі види навчальної роботи у балах оцінкам за нац. шкалою
  4. З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
  5. Загальна характеристика навчальної діяльності та її структура.
  6. Закон України від 25.03.2004 № 1665-IV „Про вибори народних депутатів України” // Урядовий кур'єр, 06.04.2004.
  7. І. Активізація опорних знань і мотивація навчальної діяльності учнів.
  8. ІІ. Методи стимулювання навчальної діяльності
  9. ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
  10. ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
  11. ІІ. Мотивація навчальної діяльності.




Переглядів: 1572

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розділ IV | МЕДИЧНА ДЕМОГРАФІЯ. ЗДОРОВ’Я НАСЕЛЕННЯ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.